Heb net mijn athlon 600 case eraf gesloopt, om te kijken of dat me zou lukken. Nou dat is dus gelukt.
Nu ben ik verder gegaan met overclocken. Had hem al stabiel op 117x6
Ben nu op 120x6
Op een vreemde manier loopt hij niet stabiel op 125x6 (750).
Dacht eerst dat het aan de cachechips lag, want die raken bij mijn cpu niet eens de koeler, door de 2 gaten op de heatplate.
Dus heb ik die naar 2/5 gezet. Daar lag het dus ook niet aan, want hij was net zo instabiel.
Nu is mij vraag of dit aan het mobo (ka7)ligt of zou ik wel verder komen met een gfd. Is dit de moeite waard om hier 100 piek voor te betalen, als ik nu al stabiel op 720mhz zit.
(staat nu 5 uur aan en heb ongeveer 45 UT zitten doen)
Weet wel dat ik moet kijken wat voor core ik heb, maar dat durf ik nog niet aan!!
Heeft iemand een ka7 wel stabiel op een bus van 125mhz???
Nu ben ik verder gegaan met overclocken. Had hem al stabiel op 117x6
Ben nu op 120x6
Op een vreemde manier loopt hij niet stabiel op 125x6 (750).
Dacht eerst dat het aan de cachechips lag, want die raken bij mijn cpu niet eens de koeler, door de 2 gaten op de heatplate.
Dus heb ik die naar 2/5 gezet. Daar lag het dus ook niet aan, want hij was net zo instabiel.
Nu is mij vraag of dit aan het mobo (ka7)ligt of zou ik wel verder komen met een gfd. Is dit de moeite waard om hier 100 piek voor te betalen, als ik nu al stabiel op 720mhz zit.
(staat nu 5 uur aan en heb ongeveer 45 UT zitten doen)
Weet wel dat ik moet kijken wat voor core ik heb, maar dat durf ik nog niet aan!!
Heeft iemand een ka7 wel stabiel op een bus van 125mhz???
30x sf175s + gw5000-dt op oost