Hoi,
Ik zou graag een game pc bouwen voor 500 euro. zelf is dit de eerste computer die ik zou bouwen en na het vragen van wat advies en bekijken van video's enz. ben ik bij deze build uitgekomen(bij alles staat een link naar het product)
CPU:AMD FX-6300
Grafische kaart: MSI R7 250 2GD3
voeding: Corsair VS 650
moederbord: GIGABYTE GA-78LMT-USB3
hdd: Western Digital Purple, 1 TB SATA 600
RAM: Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit
Case: Sharkoon REX MWC - Water Cooling Edition
DVD: DVD-reWriters Serial-ATA LG GH24NS
Ik zou graag hierop league of legends op ultra spelen en ondertussen naar muziek luisteren(youtube/vlc). en spellen die nu uitkomen op low-high spelen met indien mogelijk ook naar muziek te luisteren. ook vroeg ik mij af of streamen een mogelijkheid is?
al dit samen kost 485.38 euro. dus vroeg ik mij nu af of deze build goed is en dit allemaal samen gaat.
graag had ik jullie mening hierover gehad
het liefst had ik reacties via email gehad : dwight-001@hotmail.com
Ik zou graag een game pc bouwen voor 500 euro. zelf is dit de eerste computer die ik zou bouwen en na het vragen van wat advies en bekijken van video's enz. ben ik bij deze build uitgekomen(bij alles staat een link naar het product)
CPU:AMD FX-6300
Grafische kaart: MSI R7 250 2GD3
voeding: Corsair VS 650
moederbord: GIGABYTE GA-78LMT-USB3
hdd: Western Digital Purple, 1 TB SATA 600
RAM: Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit
Case: Sharkoon REX MWC - Water Cooling Edition
DVD: DVD-reWriters Serial-ATA LG GH24NS
Ik zou graag hierop league of legends op ultra spelen en ondertussen naar muziek luisteren(youtube/vlc). en spellen die nu uitkomen op low-high spelen met indien mogelijk ook naar muziek te luisteren. ook vroeg ik mij af of streamen een mogelijkheid is?
al dit samen kost 485.38 euro. dus vroeg ik mij nu af of deze build goed is en dit allemaal samen gaat.
graag had ik jullie mening hierover gehad
het liefst had ik reacties via email gehad : dwight-001@hotmail.com