Hallo,
Ik heb deze morgen mijn nieuwe MSI R9 280X 3 G GAMING binnen gekregen.
Nu ik alles aangesloten heb drivers geinstaleerd krijg ik flikkeringen op mijn beeld te zien in idle.
Soms is het dat ik het een minuut niet heb en daarna wel achter elkaar 3,4 keer.
Alsof mijn source verandert van boven en van onder zwarte horizontale strepen ineens.
Wat raar is bij gamen bf4 is dit probleem helemaal weg gamen gaat perfect ultra hoge fps alleen bij niet gamen heb ik dit probleem . Wat ik nog raar vind is bij het gamen maakt mijn gpu zzzzz geluid is dit normaal? Bij het laden van de map zit de fps op 30 locked maakt mijn gpu geen geluid na het unlock wanneer het spel begint begint het geluid ineens
bij minder zware taken maakt het geen geluid.
Ik heb nu de beta drivers geinstalleerd zelfde probleem alleen bij gamen niet.
Alle temps zijn in orde gpu raakt niet boven de 61 graden.
Niks is over clocked
Zal ik deze terug sturen of kan ik dit probleem oplossen?
PC specs
I5 4670
R9 280x 3 gb gpu klokinstellingen 1020 Mhz / Geheugenklokinstellingen 1500 Mhz
8 gb ram
corsair cx600m
De mijne lijkt op deze maar flikkert minder.
YouTube: Sapphire r9 280x flickering (with solution)
Ik heb deze morgen mijn nieuwe MSI R9 280X 3 G GAMING binnen gekregen.
Nu ik alles aangesloten heb drivers geinstaleerd krijg ik flikkeringen op mijn beeld te zien in idle.
Soms is het dat ik het een minuut niet heb en daarna wel achter elkaar 3,4 keer.
Alsof mijn source verandert van boven en van onder zwarte horizontale strepen ineens.
Wat raar is bij gamen bf4 is dit probleem helemaal weg gamen gaat perfect ultra hoge fps alleen bij niet gamen heb ik dit probleem . Wat ik nog raar vind is bij het gamen maakt mijn gpu zzzzz geluid is dit normaal? Bij het laden van de map zit de fps op 30 locked maakt mijn gpu geen geluid na het unlock wanneer het spel begint begint het geluid ineens
bij minder zware taken maakt het geen geluid.
Ik heb nu de beta drivers geinstalleerd zelfde probleem alleen bij gamen niet.
Alle temps zijn in orde gpu raakt niet boven de 61 graden.
Niks is over clocked
Zal ik deze terug sturen of kan ik dit probleem oplossen?
PC specs
I5 4670
R9 280x 3 gb gpu klokinstellingen 1020 Mhz / Geheugenklokinstellingen 1500 Mhz
8 gb ram
corsair cx600m
De mijne lijkt op deze maar flikkert minder.
YouTube: Sapphire r9 280x flickering (with solution)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 14:31 ]