hallo tweakers.
ik ga een game pc bouwen en heb hem nu samengesteld en wil hem gaan kopen.
graag wil ik hem nog aan jullie voorstellen om te kijken of deze onderdelen matchen en de voeding zo goed is,
dit is de samengestelde pc.
nvidia gtx 770, heb ik gekozen omdat ik er altijd goede ervaringen mee heb gehad en niet naar amd over wil stappen.
processor lijkt me ook wel duidelijk, zelfde voor moederbord.
Doel met pc: gamen, ik wil voornamelijk wildstar op maximaal spelen, daarnaast misschien nog wat bf4 of wow/league of legenden.
Overclocken: ja ik wil gaan overclocken in de toekomst, heb er nu nog geen koeler bij, tegen de tijd dat ik wil overclocken zal ik kijken naar iets vergelijkbaars als een hydro h55.
budget ligt op 700 euro, en ja het bedrag hiervan zit erboven maar ik krijg personeels korting en kan excl BTW kopen. daarom kom ik onder de 700 euro uit.
over de voeding zat ik te twijfelen, is deze goed genoeg?
HDD: iemand nog tips voor een goede hdd van 500 gig/1TB?
beeldscherm, ik wil graag een 24 inch beeldscherm 1920X1080 maar heb weinig verstand hiervan en kan ook niet al te veel hierover vinden helaas, tips welkom!
alleen beeldscherm, voeding en hdd hardeschijf zit ik dus nog over te twijfelen.
THNX!
ik ga een game pc bouwen en heb hem nu samengesteld en wil hem gaan kopen.
graag wil ik hem nog aan jullie voorstellen om te kijken of deze onderdelen matchen en de voeding zo goed is,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,50 | € 192,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 267,95 | € 267,95 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9B Blue | € 65,80 | € 65,80 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,- | € 14,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 73,40 | € 73,40 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 118,99 | € 118,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 898,63 | |
dit is de samengestelde pc.
nvidia gtx 770, heb ik gekozen omdat ik er altijd goede ervaringen mee heb gehad en niet naar amd over wil stappen.
processor lijkt me ook wel duidelijk, zelfde voor moederbord.
Doel met pc: gamen, ik wil voornamelijk wildstar op maximaal spelen, daarnaast misschien nog wat bf4 of wow/league of legenden.
Overclocken: ja ik wil gaan overclocken in de toekomst, heb er nu nog geen koeler bij, tegen de tijd dat ik wil overclocken zal ik kijken naar iets vergelijkbaars als een hydro h55.
budget ligt op 700 euro, en ja het bedrag hiervan zit erboven maar ik krijg personeels korting en kan excl BTW kopen. daarom kom ik onder de 700 euro uit.
over de voeding zat ik te twijfelen, is deze goed genoeg?
HDD: iemand nog tips voor een goede hdd van 500 gig/1TB?
beeldscherm, ik wil graag een 24 inch beeldscherm 1920X1080 maar heb weinig verstand hiervan en kan ook niet al te veel hierover vinden helaas, tips welkom!
alleen beeldscherm, voeding en hdd hardeschijf zit ik dus nog over te twijfelen.
THNX!