Mag ik mijn enquête op het forum plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Adjes,

Voor mijn scriptie ben ik bezig met een doelgroeponderzoek in de vorm van een online enquête.
Bij wie moet ik zijn voor een verzoek om dit op jullie forum te plaatsen?
Of mag ik de link al plaatsen?

Als het zou mogen, ben ik heel gelukkig.

Groetjes,
Evelien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Voor 't plaatsen van een enquête heb je toestemming nodig. In welk forum dat je moet zijn weet je beter dan wij; je vermeldt namelijk helemaal niets over je enquête. Kies het forum van je gading, klik op de titel en kijk rechtsbovenaan de pagina; daar staan alle moderators van het betreffende forum vermeld die je vervolgens kunt contacteren middels e-mail of DM voor toestemming.

Stel dat je een enquête wil plaatsen in Werk en Inkomen dan kun je dus klikken (rechtboven op de pagina) op Rukapul en/of Krisp en dan onder "Links" het e-mail adres gebruiken of klikken op "Stuur een bericht naar <persoon>" of, in het geval van een profielpagina, klikken op "Stuur een Direct Message". Vermeld dan wel meteen even waar je enquête over gaat en overige relevante informatie.

Ik kan je wel vast verklappen dat, "sitebreed", geldt dat we hier niet zitten te wachten op enkel linkjes naar enquêtes. We verwachten er ook het een-en-ander zoals dat je topic discussie-waardig is, dat je ook deelneemt aan die discussie en dat resultaten geplaatst/gedeeld worden. En zo zijn er mogelijk nog wat (al dan niet forum-specifieke) criteria die de mods in kwestie kunnen 'eisen' voor dat je toestemming voor het plaatsen van je enquête krijgt :)

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 08-04-2014 13:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste lezers,

Zouden jullie me kunnen helpen met mijn afstudeeropdracht door deze enquête in te vullen. Het kost slechts 2-3 minuutjes.

Mijn naam is Isa en ik zit in het laatste jaar van mijn MBO studie marketing en communicatie.
Als afstudeerproject moet ik een probleemstelling oplossen voor het bedrijf waar ik nu momenteel stage loop.
Om dat probleem op te lossen heb ik jullie hulp nodig!
Zouden jullie deze enquête in willen vullen, het kost 3 tot 5 minuutjes tijd.

Met jullie gegeven gaan wij uiterst discreet om en zullen alleen worden gebruikt voor mijn onderzoek om een duidelijk profiel van de doelgroep te krijgen.

Lees de reactie boven je eens...

Alvast bedankt!

Isa :D

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 03-05-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:03:
Zouden jullie me kunnen helpen met mijn afstudeeropdracht door deze enquête in te vullen. Het kost slechts 2-3 minuutjes.
Nee. Voor jou zijn er nog 100 anderen die ook graag hun enquête van 2 minuutjes willen spammen, daar beginnen we niet aan tenzij we de enquête zelf interessant vinden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.