Na de laatste V&A update is Karma toegevoegd aan het overzicht van de aanbieder. Voor mij ,als stok oude GoT gebruiker, is de betekenis wel duidelijk. Ik kan me echter wel voorstellen dat voor een minder reguliere gebruiker dit minder duidelijk is.

Twee vragen die bij mij opkomen zijn:
*Wat is Karma?
*Ik zie [insert nummer] staan, is dit veel? weinig? wat moet ik hieruit opmaken?
De eerste vraag kan opgelost worden door de [i] over te nemen welke ook in het profieloverzicht staat:

De tweede vraag zou misschien opgelost kunnen worden door een mouse-over-functie met het bericht: Een tweaker boven de 30.000 Karmapunten is bovengemiddeld actief op Tweakers. Of iets dergelijks in die richting.
Wat is jullie gedachten?

Twee vragen die bij mij opkomen zijn:
*Wat is Karma?
*Ik zie [insert nummer] staan, is dit veel? weinig? wat moet ik hieruit opmaken?
De eerste vraag kan opgelost worden door de [i] over te nemen welke ook in het profieloverzicht staat:

De tweede vraag zou misschien opgelost kunnen worden door een mouse-over-functie met het bericht: Een tweaker boven de 30.000 Karmapunten is bovengemiddeld actief op Tweakers. Of iets dergelijks in die richting.
Wat is jullie gedachten?
39