Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met responsive design

Pagina: 1
Acties:

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-11 09:17

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik ben bezig met het opbouwen van een nieuwe website, gebruik makende van Concrete5.
Deze site wil ik responsive hebben, wat naar mijn idee behoorlijk lukt.

Echter, ik zit met een klein probleempje waar ik niet achter kom.

Als het scherm kleiner wordt, (klein device zoals mobiel, of gewoon op desktop en dan het venster kleiner slepen) vanaf maat 1575px breed lijkt het te gebeuren, dan komt er een zwarte balk naast.
En naarmate het scherm/venster kleiner wordt, wordt het % zwarte balk groter.

Die balk reageert mee qua kleur op de achtergrondkleur van de body.

Via "Element Inspecteren" in Chrome geprobeert te vinden wat dit veroorzaakt, maar kan het niet vinden.

Wie o wie kan mij op de juiste weg helpen?

Site waar het om gaat (werkt ook als ie in maintenance staat) http://next.eltomation.com/index.php/maintenance/

Alvast bedankt.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Even snel gekeken maar moet nu weg ;) Lijkt in ieder geval in de footer te zitten, als je die weghaalt is het probleem ook weg.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
Je div met de class "lightboxed-image-caption" heeft een inline style waarin staat "width: 750px;" dat is je probleem deze mag er gewoon van af (heeft geen nut(sowieso zie ik niet het nut van die lightbox daar omdat die qr code al gigantisch is :P ))

[ Voor 36% gewijzigd door perpixel op 08-04-2014 12:32 ]

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-11 09:17

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:30:
Je div met de class "lightboxed-image-caption" heeft een inline style waarin staat "width: 750px;" dat is je probleem deze mag er gewoon van af (heeft geen nut(sowieso zie ik niet het nut van die lightbox daar omdat die qr code al gigantisch is :P ))
Kijk... dat is nog eens snel helpen met de juiste info!
thnx!!

In Controls.php zat het probleem...

van:
PHP:
1
$img .= '<div style="width: ' . $widthofcaption . ' .px" class="lightboxed-image-caption"><div class="lightboxed-image-caption-content">' . $this->altText . '</div></div>';

naar:
PHP:
1
$img .= '<div style="width: auto" class="lightboxed-image-caption"><div class="lightboxed-image-caption-content">' . $this->altText . '</div></div>';

[ Voor 32% gewijzigd door HellStorm666 op 08-04-2014 13:35 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Gewoon het style-attribuut eraf halen lijkt mij dan nog netter.