Dag allen,
Situatie:
Ik heb een eigen domein met 3 e-mailadressen die forwarden naar mijn Gmail adres. Daarnaast heb ik nog een volwaardig account waarvan ik de credentials gebruik om mail uit te sturen onder één van die forward adressen. Dit heeft altijd prima gewerkt.
Sinds twee dagen krijg ik automatisch een mail terug (één dag nadat mijn mail verstuurd is) met de volgende inhoud:
Weet iemand hier raad mee?
Alvast dank!
Situatie:
Ik heb een eigen domein met 3 e-mailadressen die forwarden naar mijn Gmail adres. Daarnaast heb ik nog een volwaardig account waarvan ik de credentials gebruik om mail uit te sturen onder één van die forward adressen. Dit heeft altijd prima gewerkt.
Sinds twee dagen krijg ik automatisch een mail terug (één dag nadat mijn mail verstuurd is) met de volgende inhoud:
Als ik 209.85.215.52 op zoek kom ik te weten dat dit een van de mailservers van Google is. Wat kan ik hier aan doen? De mail komt overigens wel gewoon aan, maar één dag te laat.This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
<ontvanger>@mail.marktplaats.nl
Message will be retried for 2 more day(s)
Technical details of temporary failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the relay mail.bladiebla.nl by mail.bladiebla.nl. [ip.adres.hier].
The error that the other server returned was:
550-Message rejected. You are listed at bl.spamcop.net (Blocked - see
550 http://www.spamcop.net/bl.shtml?209.85.215.52)
Weet iemand hier raad mee?
Alvast dank!
[ Voor 5% gewijzigd door Lunaticc op 09-04-2014 12:39 ]