I see red pixels.
We waren er achter idd. We zijn er naar aan het kijken. bedankt voor het melden.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Denken jullie er ook even om dat het kan zijn dat iemand jullie private key al bemachtigd heeft, en dat het dus ook nodig is een nieuwe private key aan te maken? (i.e. een nieuw SSL-certificaat én de oude revoken)
I see red pixels.
Lijkt erop gefixed te zijn?All good, tweakers.net seems not affected!
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Ja, ze zijn inmiddels niet meer kwetsbaar, maar iemand kan al wel de private key gejat hebben.
I see red pixels.
De certificaten worden vervangenwwwhizz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:06:
Ja, ze zijn inmiddels niet meer kwetsbaar, maar iemand kan al wel de private key gejat hebben.
Intentionally left blank
We zijn er druk mee bezig, maar aangezien het best veel werk is ben ik er nog even zoet meewwwhizz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:41:
In het nieuws: Bug OpenSSL maakte wellicht onderscheppen bankgegevens Nederlanders mogelijk
Alhier is te zien dat tweakers.net ook kwetsbaar is:
http://filippo.io/Heartbleed/#tweakers.net
offtopic:
en het feit dat ik de halve morgen in een stukke auto op de anwb heb mogen wachten hielp ook niet echt voor de snelheid van fixen
en het feit dat ik de halve morgen in een stukke auto op de anwb heb mogen wachten hielp ook niet echt voor de snelheid van fixen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ondertussen allemaal geregeld, dus deze laten we afzakken naar het archief. SB -> BFA
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Pagina: 1