Raid0 en Win2K troubles

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben dus nieuw op dit gebied en ik heb een klein probleempje. Mijn moederbord is een Asus A7V133 die Raid0 ondersteund. Bij Win2K setup heb ik dus al begrepen dat ik op F6 moet drukken voor die raid drivers in station a:, hiermee ga ik de fout in. Ik heb verscheidene files die op mijn Asus A7V133 support cd staan naar a: gekopieerd maar het wil niet baten....hij loopt erop vast. Welke preciese files heb ik nodig, mag ook van het internet zijn. Bij voorbaat dank

( heb nu Win98se draaien met Raid0 en dat gaat prima )

Die-hard Brexiteer

• BusMastah
  • Laatst online: 08-04 20:43
Probeer het eens met deze drivers op een floppy. ftp://ftp.asus.com/pub/asus/misc/ide/v160b33.zip

Workstation

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Nee blijf met hetzelfde probleem zitten.....
Ik druk op F6 in de Win2K setup, daarna vraagt ie ook om de flop, dat gaat allemaal prima. Maar daarna als ie alle drivers geladen heeft en vraagt om op Enter te drukken om de installatie te beginnen en ik druk op Enter zegt hij dattie geen hardeschijven kan vinden! En dan houd het op. Is het misschien een Bios instelling die ik over het hoofd gezien heb ?? Ik weet wel dat als ik in de bios ga en ik kijk bij drives dat hij alleen de cdrom speler ziet, de rest van de drives niet.....zou het daarmee te maken kunnen hebben ?? Nogmaals ik heb win98 er nu opstaan en dat werkt gewoon perfect. Ik snap er niks meer van

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Probeer is ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/CONTROLLER/IDE/PROMISE/R100_V200_b18.zip . Das de juiste driver voor jouw probleem, heb deze tip trouwens gevonden toen ik zocht hier op tweakers. Misschien beter zoeken volgende keer dus :-) Veel suc6