Tweakers,
normaal doe ik dit nooit maar ik vraag jullie meesterbreinen ten hulp.
Ik heb een oud-vriendin beloofd haar HP ProBook 4515s te voorzien van Windows 7 (had nog XP).
Enthousiast als ik ben meteen mee begonnen. backupje gemaakt. W7 geïnstalleerd , drivers geïnstalleerd, programma's geïnstalleerd etc.
Toen natuurlijk : 250 Windows updates.
Laptop afgelopen nacht aan de adapter op mijn burau gezet en fijn updates laten fietsen.
Vanmorgen toen ik wakker werd : zwart beeld , niks meer daar.
Vanavond geprobeerd de laptop weer aan te zetten : zwart beeld niks daar. Battery pull gedaan , niks daar.
Laptop 4u zonder stroom en adapter gehad , niks daar.
Als ik de power knop in druk gaat de fan draaien als een malle en Thats it. geen beeld nada. Ook niet op een externe monitor.
Mijn vraag geldt als mijn topic titel : Wat nu?!
Iemand suggesties?
normaal doe ik dit nooit maar ik vraag jullie meesterbreinen ten hulp.
Ik heb een oud-vriendin beloofd haar HP ProBook 4515s te voorzien van Windows 7 (had nog XP).
Enthousiast als ik ben meteen mee begonnen. backupje gemaakt. W7 geïnstalleerd , drivers geïnstalleerd, programma's geïnstalleerd etc.
Toen natuurlijk : 250 Windows updates.
Laptop afgelopen nacht aan de adapter op mijn burau gezet en fijn updates laten fietsen.
Vanmorgen toen ik wakker werd : zwart beeld , niks meer daar.
Vanavond geprobeerd de laptop weer aan te zetten : zwart beeld niks daar. Battery pull gedaan , niks daar.
Laptop 4u zonder stroom en adapter gehad , niks daar.
Als ik de power knop in druk gaat de fan draaien als een malle en Thats it. geen beeld nada. Ook niet op een externe monitor.
Mijn vraag geldt als mijn topic titel : Wat nu?!
Iemand suggesties?