Videokaart(en) uit China halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 6.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 10:06

bbblije

Riiiiight

Topicstarter
Beste Tweakers,

Er loopt een hele thread over het kopen van 1440p schermen in Korea, zijn er ook mensen die ervaring hebben met het kopen van videokaarten in China?

Via sites al Alibaba en Aliexpres kan je goedkoop kaarten uit China halen, erg aantrekkelijk. Maar het lijkt te goed om waar te zijn, iemand ervaring, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556833

Ik zit nu al een paar minuten te zoeken naar een goedkope grafische kaart maar eerlijk gezegd ben ik nog niets interessants tegen gekomen. Zover ik dus zie zou ik het best gewoon je grafische kaarten dicht bij huis bestellen. Kan je anders misschien eens enkele voorbeelden posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392950

Die seller heeft geen feedback, zou het niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 12:21
en die buyer protection wat erbij staat?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:35
Te mooi om waar te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:52

D4NG3R

kiwi

:)

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/f1/f1d5511bf83959ec02f299c3080b2a26eba76a7b59cb139613272774246f19ed.jpg

$80 is niet realistisch, zelfs niet uit China. Kijk op de image.. Ding word in China verkocht voor 3999 Yuan, wat omgerekend zo'n €470,- is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

http://www.aliexpress.com...ml?page=12&shipCountry=nl

425 knal aanbiedingen! Sla je slag :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545790

http://www.trustpilot.nl/review/www.aliexpress.com

Ik begrijp dat Aliexpress een soort marktplaats/Ebay is , je mag er dus al vanuit gaan dat al die kaarten tweede hands zijn , waarschijnlijk niet werken of je wordt direct opgelicht en krijgt nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Anoniem: 545790 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:30:
http://www.trustpilot.nl/review/www.aliexpress.com

Ik begrijp dat Aliexpress een soort marktplaats/Ebay is , je mag er dus al vanuit gaan dat al die kaarten tweede hands zijn , waarschijnlijk niet werken of je wordt direct opgelicht en krijgt nooit wat.
Aliexpress kan je inderdaad niet altijd vertrouwen, die videokaarten zou ik niet nemen. Maar trustpilot vind ik ook geen goede site. 4lauch heeft maar een 5,9 terwijl het een betrouwbare site is, Pandawill heeft zelfs maar een 3,1 terwijl die ook redelijk goed is.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58294

Wat je veel ziet dat het in china nog niet zo goedkoop is. De meeste dingen zijn in de USA cheaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 10:04
Een vriendin van me had S4 Mini van aliexpress gehaald en kan je aanraden, koop er niks wat normaal hoogwaardig zou moeten zijn.
Het display had lagere resolutie, was stukken langzamer en na een maand was het toestel dood.
Kostte ook maar zo'n €100,- dus hadden er ook al gewaarschuwd :P
Spaar maar nog even verder, want het zou alleen zonde zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door WackoSonic op 08-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Topicstarter
Hahaha, ik houd het bij internationale dealtjes ;) Bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEddy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09-2020
Hey, you know what. Ik woon in Shanghai op dit moment, en mocht je nou twijfels hebben over een verkoper in Shanhai, laat het even weten, dan ga ik even langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een videokaart van 500 euro die ze in China voor 80 dollar verkopen, dan kun je zelf al wel verzinnen dat het niet kan kloppen lijkt me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:00
Zoals anderen al gezegd hebben zeker fake, woon in china en 290(x) is hier duurder dan in Nederland.
Wegblijven dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubey
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-01-2023

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Ik zeg doen.. (not) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:32
WackoSonic schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:56:
Een vriendin van me had S4 Mini van aliexpress gehaald en kan je aanraden, koop er niks wat normaal hoogwaardig zou moeten zijn.
Het display had lagere resolutie, was stukken langzamer en na een maand was het toestel dood.
Kostte ook maar zo'n €100,- dus hadden er ook al gewaarschuwd :P
Spaar maar nog even verder, want het zou alleen zonde zijn.
dan was het ook geen s4 mini maar een look a like. er zijn genoeg leuke dingetjes te krijgen maar dan moet je ook de echte chinese merken hebben, dan hebben we het niet over producten die hier goed leverbaar zijn. dan ben je al aardig op weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik zou zeggen probeer het voor die centen :) en houd ons op de hoogte!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 06:23
Ik zou het maar gewoon niet gokken XD. Je kunt in ieder geval geen aftersales verwachten.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Natuurlijk wel Timmie, gewoon een cursus chinees erbij whoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 15:52
AE is 1 van de beste sites die ik ken maar je moet wel je hersens gebruiken, alle reacties van verkopen zijn legit en niet gefiltered zoals bij dealextreme. ook hebben ze een erg goed bemiddelings (dispute) systeem, waar ik me bekocht voelde terwijl ik zelfs iets had gekregen maar niet het juiste product altijd geld terug gehad.

ECHTER, ga niet de problemen zelf opzoeken
No feedback score.
Detailed Seller Ratings information is unavailable when there're less than 10 ratings
Dus een oplichter, gebruik je hersenen

over die s4 mini is gewoon een namaak en stond zeer waarschijnlijk ook op de pagina (samsug galaxy ipv samsung ofzo), of had geen reviews altijd reviews checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 18:59
omdat ik jou niet ben zou ik het wel fijn vinden als je de gok zou wagen(dan hebben we tenminste zekerheid)
maar als ik jou was zou ik het toch niet doen, t lijkt behoorlijk onbetrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-06 14:08
Niet vertrouwen. Zo verkochten ze via aliexpres een gtx 770 voor 80 dollar. Veel mensen hebben hem besteld, waarom geen idee, want uit de specs kon je al uitmaken dat het geen gtx 770 was.

Ohja die seller heeft wel veel positieve feedback.

Deze is ook leuk een gtx 680 aanbieden en dan kijk je in het spec plaatje en dan staat er modelnumber gts 250.
http://www.aliexpress.com...ic/137893_1419181264.html

En ik heb geen idee waarom, maar de mensen die het product hebben gekocht geven wel positieve feedback :P

[ Voor 185% gewijzigd door Ruben0s op 08-04-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 18:59
waarschijnlijk is de helft van die feedback dan ook fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:19

Thomg

Aww yiss

Ruben0s schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:18:
Niet vertrouwen. Zo verkochten ze via aliexpres een gtx 770 voor 80 dollar. Veel mensen hebben hem besteld, waarom geen idee, want uit de specs kon je al uitmaken dat het geen gtx 770 was.

Deze is ook leuk een gtx 680 aanbieden en dan kijk je in het spec plaatje en dan staat er modelnumber gts 250.

En ik heb geen idee waarom, maar de mensen die het product hebben gekocht geven wel positieve feedback :P
DDR3?
680 Ti?
112 shaders?
GDDR3?
ATI Radeon?
Genoeg alarmbelletjes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 06:23
Ferluci92 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:27:
Natuurlijk wel Timmie, gewoon een cursus chinees erbij whoppa!
Bedoel meer dat het een eeuwigheid gaat duren voor je je kaart weer terug zult hebben :P.

Al die foto's erbij en de uitleg met het oude moederbord vind ik ook wel lagge eigenlijk :P.
Maar als je niet verder leest trap je er wel keihard in ja XD.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 15:52
Ruben0s schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:18:

De mensen die positief zijn hebben verder gegeken dan hun neus lang is op de description staat duidelijk wat het product is en zijn specs, en ja mee eens de titel is misleiding en sommige plaatjes ook maar dat is standaard bij AE,

ook altijd 2 pagina's reviews lezen de gene die 1 ster gaven hebben dus duidelijk inderdaad niet genoeg bestudering gedaan, dat moet gewoon helaas bij deze site.

[ Voor 3% gewijzigd door alwinuzz op 08-04-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:06

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het moge duidelijk zijn dat dergelijke bedragen niet kloppen en dat er dan een addertje on het gras zit. Nu is de discussie ook van een laag niveau, waardoor ik het topic maar sluit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.