Monitor

Pagina: 1
Acties:

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik eb een lg studioworks. Maar hij doet af en toe heel vreemd. dan word hij wat groter en donkerder en soms word hij weer wat kleiner en lichter. Weet ieman hoe dit kan ??? :?

E-jey

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Een kabelbreuk misschien? Friemel eens aan de kabel en kijk of het effect heeft. Zoniet: er mee terug gaan naar de winkel als je nog garantie hebt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zou het soms driver problemen kunnen zijn?? maar ik heb wel de nieuwste drivers erop gezet

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Het enig wat ik kan verzinnen is dat je een schermmode/refresh gebruikt waarop de monitor zich niet goed kan synchoniseren, maar dan zou bij een andere resolutie/refresh opgelost moeten zijn. Ik denk eerder dat het een defect is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] ;)

Verwijderd

Laat hem is demagnetiseren...of als het echt een defect is, en je monitor binnen die types valt die onsite garantie hebben komen ze hem zo voor je omwisselen van LG. 1 telefoontje=gereviseerde goede monitor
Pagina: 1