Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
In de statusbalk van mijn Sony Experia Z staat een icoontje met een oortje met een streep er doorheen. Weet iemand wat dit betekend?

Graag iets meer eigen inzet. Al was het maar een foto van het bewuste icoontje. GoT is geen helpdesk.

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 08-04-2014 17:55 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Sony heeft voor z'n Xperia toestellen een mooie link gemaakt met alle statusbalk pictogrammen. Dit icoon zou daarbij moeten staan.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

Fiber

Beaches are for storming.

Apps kunnen eigen pictogrammen in de statusbalk hebben, dus hij hoeft daar niet bij te staan...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Hij staat er ook niet bij :o

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Volgens mij is het iets voor slechthorende. Of voor praten met hoorapparaat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05 12:45

prime9391

Eat this

Gehoorbescherming volgens mij. Probeer je volume is maximaal te zetten, dan krijg je een waarschuwing met het soortgelijk icoontje.

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel. Heb het gevonden. Had met gehoorapparaat te maken.

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 01:02

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

hearing aid ondersteuning denk ik. Is dat oor met streep en T in hoekje?

edit: ik was te laat :D

[ Voor 15% gewijzigd door Zandhaas op 07-04-2014 17:33 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aangezien mijn vrouw de Z heeft en ik de Z ultra.... en ik gehoorapparaten draag, ben ik wel benieuwd wat dat dan precies is. Heb het in de anderhalf jaar dat ik de Z in huis heb nooit gezien namelijk, en ook nooit wat over gelezen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1