Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Hallo,
Ik kan heel goedkoop (50€) een ps3 slim van iemand overnemen, maar deze heeft een kapotte blueray laser. Nu ben ik vooral een pc gamer maar ik merk dat mijn pc sommige games niet meer helemaal goed trekt, en voor dit bedrag lijkt me het een leuk probeersel :) .mijn vraag is: is het de moeite waard? de ps heeft een hdd van 120 gb dus daar zou ik ruimte genoeg aan hebben als ik een paar spellen download (minecraft, BO2, Gta V) aangezien er geen losse disks inkunnen. Deze kopen of nog wachten tot de mijn pc'tje het begeeft en dan een nieuwe pc/ps4 kopen? Nu heb ik ook ff op marktplaats gekeken, en daar staan dezelfde soort ps3's voor 100€, maar dan niet kapot. Dus wat ik wil weten :P :
-Zijn/blijven de ps store games duurder? Bijvoorbeeld gta wordt die na een tijdje net zoals in de winkels afgeprijst?
-Is die blueray speler nog nodig voor iets anders? Heb dvd speler dus ik ga er geen films mee kijken :P
-Hoe lang verwachten jullie dat er nog nieuwe ps3 games uitkomen?
-Kan ik er een extra hdd aankoppelen, bijvoorbeeld een 500gb externe schijf? Of kan ik de originele vervangen?
-Of toch ff wachten tot de ps4 iets goedkoper is (klein budget :P) of over een (paar) jaar een nieuwe pc (mijn huidige begint al een beetje te brommen en voelt niet echt stevig meer aan ;))?
Heel erg bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik heb zelf een Xbox360 voor 100 euro gekocht, om alleen maar GTA V te kunnen spelen xD
dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.

ik zou toch als ik jou was, sparen voor een nieuwe PC of PS4.
Je geeft aan dat je een kleine budget hebt en dan is 50 euro misschien niet veel, maar je moet ook nog games kopen, die wat verouderd zijn en misschien al op de PC hebt kunnen spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Pykow schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:31:
Ik heb zelf een Xbox360 voor 100 euro gekocht, om alleen maar GTA V te kunnen spelen xD
dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.

ik zou toch als ik jou was, sparen voor een nieuwe PC of PS4.
Je geeft aan dat je een kleine budget hebt en dan is 50 euro misschien niet veel, maar je moet ook nog games kopen, die wat verouderd zijn en misschien al op de PC hebt kunnen spelen.
Bedankt voor je reactie! Zoals ik al zei is het ook een beetje om consoles uit te proberen, kijken of het me beter bevalt dan een game-pc, en om dan meteen 400€ uit te geven en er dan achterkomen dat ik liever een pc heb is ook niet leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Persoonlijk zou ik iets meer uitgeven voor een compleet werkende ... Maar om antwoord te geven op je vragen.

-Zijn/blijven de ps store games duurder? Bijvoorbeeld gta wordt die na een tijdje net zoals in de winkels afgeprijst?

Ze worden wel goedkoper met de tijd echter is Een schijfje tweedehands of uit de winkel vaak stuk goedkoper.

-Is die blueray speler nog nodig voor iets anders? Heb dvd speler dus ik ga er geen films mee kijken :P

Alleen voor film of games.

Waarschijnlijk nog wel ff. Maar verwacht wel dat binnen nu en een jaar de meeste grote releases niet meer op de ps3 uitkomen.

-Kan ik er een extra hdd aankoppelen, bijvoorbeeld een 500gb externe schijf? Of kan ik de originele vervangen?

Origineel is te vervangen.

-Of toch ff wachten tot de ps4 iets goedkoper is (klein budget :P) of over een (paar) jaar een nieuwe pc (mijn huidige begint al een beetje te brommen en voelt niet echt stevig meer aan ;))?

Zie eerste opmerking ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
majoh schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:58:
Persoonlijk zou ik iets meer uitgeven voor een compleet werkende ... Maar om antwoord te geven op je vragen.

Ze worden wel goedkoper met de tijd echter is Een schijfje tweedehands of uit de winkel vaak stuk goedkoper.

Alleen voor film of games.

Waarschijnlijk nog wel ff. Maar verwacht wel dat binnen nu en een jaar de meeste grote releases niet meer op de ps3 uitkomen.

Origineel is te vervangen.

Zie eerste opmerking ;-)
Oke, bedankt! Ik heb besloten nog even met mijn pc te doen en dan misschien de ps4 kopen als ie 'n beetje afgeprijst is (als de slim net uit is ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Volgens mij is GTA op PSN al redelijk afgeprijsd (met een d ja).

Maar denk dat je goedkoper bent met een geheel werkende en de games dan via MP halen.
Pagina: 1