Hallo,
Ik kan heel goedkoop (50€) een ps3 slim van iemand overnemen, maar deze heeft een kapotte blueray laser. Nu ben ik vooral een pc gamer maar ik merk dat mijn pc sommige games niet meer helemaal goed trekt, en voor dit bedrag lijkt me het een leuk probeersel
.mijn vraag is: is het de moeite waard? de ps heeft een hdd van 120 gb dus daar zou ik ruimte genoeg aan hebben als ik een paar spellen download (minecraft, BO2, Gta V) aangezien er geen losse disks inkunnen. Deze kopen of nog wachten tot de mijn pc'tje het begeeft en dan een nieuwe pc/ps4 kopen? Nu heb ik ook ff op marktplaats gekeken, en daar staan dezelfde soort ps3's voor 100€, maar dan niet kapot. Dus wat ik wil weten
:
-Zijn/blijven de ps store games duurder? Bijvoorbeeld gta wordt die na een tijdje net zoals in de winkels afgeprijst?
-Is die blueray speler nog nodig voor iets anders? Heb dvd speler dus ik ga er geen films mee kijken
-Hoe lang verwachten jullie dat er nog nieuwe ps3 games uitkomen?
-Kan ik er een extra hdd aankoppelen, bijvoorbeeld een 500gb externe schijf? Of kan ik de originele vervangen?
-Of toch ff wachten tot de ps4 iets goedkoper is (klein budget
) of over een (paar) jaar een nieuwe pc (mijn huidige begint al een beetje te brommen en voelt niet echt stevig meer aan
)?
Heel erg bedankt voor jullie reactie!
Ik kan heel goedkoop (50€) een ps3 slim van iemand overnemen, maar deze heeft een kapotte blueray laser. Nu ben ik vooral een pc gamer maar ik merk dat mijn pc sommige games niet meer helemaal goed trekt, en voor dit bedrag lijkt me het een leuk probeersel
-Zijn/blijven de ps store games duurder? Bijvoorbeeld gta wordt die na een tijdje net zoals in de winkels afgeprijst?
-Is die blueray speler nog nodig voor iets anders? Heb dvd speler dus ik ga er geen films mee kijken
-Hoe lang verwachten jullie dat er nog nieuwe ps3 games uitkomen?
-Kan ik er een extra hdd aankoppelen, bijvoorbeeld een 500gb externe schijf? Of kan ik de originele vervangen?
-Of toch ff wachten tot de ps4 iets goedkoper is (klein budget
Heel erg bedankt voor jullie reactie!