We hebben een Vodafone Scherp 250 € abonnement voor € 10/maand. Nu wordt door Vodafone de abonnement omgezet naar Scherp Small voor € 8/maand. € 2 goedkoper. Mooi meegenomen. Maar dat is niet zo. Bij Scherp 250 heb je 250 belminuten en 75 sms per maand en het wordt per sec. afgerekend. Bij Small krijg je 200 bel of sms eenheden, want je wordt per min. afgerekend. En bij Scherp 250 is de bundel 2 maanden geldig terwijl Scherp Small maar 1 maand.
De reden die Vodafone geeft is dat de abonnement zo oud is dat ze technisch niet meer kunnen aanbieden.
Mijn vraag is kan dat zomaar?
Het vreemde hiervan is dat we nog een andere Scherp 250 abonnement hebben en die wordt omgezet naar Red Sim Only. Bij navraag bij klantenservice zeggen ze dat de voorstellen wordt door de computer bepaald en dat ze daar niet kunnen/willen vanaf wijken. 2 abonnementen maar verschillende voorstellen, waarvan de 1 ongunstig uitpakt.
Je zou verwachten dat we gewoon de zelfde voorstellen krijgen. Ik zie het probleem ook niet voor Vodafone om hetzelfde te aanbieden aan ons als ze dat willen.
Iemand nog met zelfde ervaring.
De reden die Vodafone geeft is dat de abonnement zo oud is dat ze technisch niet meer kunnen aanbieden.
Mijn vraag is kan dat zomaar?
Het vreemde hiervan is dat we nog een andere Scherp 250 abonnement hebben en die wordt omgezet naar Red Sim Only. Bij navraag bij klantenservice zeggen ze dat de voorstellen wordt door de computer bepaald en dat ze daar niet kunnen/willen vanaf wijken. 2 abonnementen maar verschillende voorstellen, waarvan de 1 ongunstig uitpakt.
Iemand nog met zelfde ervaring.