PSN: MrMistral
My favorite programming language is solder.
Er bestaan momenteel wel condensatoren die met nanostructuren een groot oppervlakte en dito capaciteit hebben. Deze kunnen extreem snel opgeladen worden. Qua volume en capaciteit halen ze het echter (nog) niet bij modere conventionele accu's.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
ik weet niet of je "dus" terecht is, maar het is wel een stuk aannemelijker, zeker met de opmerkingen erbij dat het nu achterlijk groot is en pas na optimalisatie in bruikbaar formaat en productie rijp..dutchgio schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:29:
Nu ook op de frontpage, is dus wel 'legit'.
maar dan is het ineens ook een stuk minder nieuws wat mij betreft, er is dus nog heel wat werk aan de winkel en dat er dit soort systemen in ontwikkeling waren is al langer bekend bv een jaar geleden: http://www.ibtimes.co.uk/...one-charger-google-471247
Verwijderd
Maar niets over de achterliggende technologie.
Nee ben precies hier dus wel benieuwd naar, want zoals DexterDee beaamt. dan hebben ze echt goud in de handen.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:59:
Ook een artikel op nu.nl http://www.nu.nl/tech/374...naccu-in-30-seconden.html
Maar niets over de achterliggende technologie.
PSN: MrMistral
Ben benieuwd wat ze nu gebruiken
Edit: Hm, kijkende naar het nieuwsbericht hebben ze het wel over een "speciale" accu. En een flinke lader, maar dat is niet gek als je een 2600mAh accu uit de S4 wilt volladen. Als je die in 30 seconden vol wilt hebben heb je zo'n 312A voeding nodig (2.6Ah/(1/3600*30))
[ Voor 32% gewijzigd door wesleytjuh op 09-04-2014 00:19 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
[ Voor 26% gewijzigd door wesleytjuh op 09-04-2014 01:03 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 09-04-2014 00:48 ]
Nickname does not reflect reality