Server- & Netwerkstatusmeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoi Admin's,

"Vroegah" hadden we altijd zo'n mooie .PLAN met de onderhoudsmeldingen en info als er dingen kapot gingen aan de site of als jullie iets nieuws hadden uitgerold. Wel zo tof op een tech website, want het interesseert mensen.
Helaas lijken jullie daar compleet mee gestopt te zijn : plan: Server- & netwerkstatusmeldingen XII en dat vind ik erg jammer. Is het misschien mogelijk dit toch weer bij te gaan houden? En waarom zijn jullie hier mee gestopt?

Poll: Server & Netwerkstatusmeldingen .plan moet terug?
Ja
Nee, hoeft niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390174&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 27% gewijzigd door DennusB op 07-04-2014 15:44 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hier weinig anders aan toevoegen dan een +1 altijd interessant, sowieso interesseert de infra achter een site als deze me altijd bijzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Om m'n eigen post nog even toe te lichten : Ik had het idee dat we vroeger, als community, wat meer werden betrokken bij de technische kant van de site. En dat was leuk, want we zijn hier allemaal geïnteresseerd daar in. Ik vind het daarom echt erg jammer dat het er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:52
Ik mis de optie 'Moeten is dwang, maar ik zou het wel leuk vinden' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 14:09

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Ik ben ook voor *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ben benieuwd of een modje/admin hier even wat over kan roepen :) Ben wel benieuwd naar jullie visie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik stem voor *O*

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21

The_Worst

Unox

Ik dacht dat hier al eerder om gevraagd is en ze zeiden destijds dat er tegenwoordig niet zoveel spannends meer gebeurt als in de trant van dat er nog echt dingen kapot gaan. (onder flinke voorbehoud)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Dat is wel het verhaal. Regulier onderhoud is niet iets voor een .plan. Vervangingen van :9~ hardware maken we meestal wel een .plan van en grote storingen ook. Dus het uitblijven van meldingen kan ook betekenen dat er niet zoveel aan de hand is.

Nu zag ik Kees laatst met wat serverhardware in de weer. Je weet maar nooit wanneer er weer een .plan van zijn hand komt. ;)
Pagina: 1