Surfspot licentie Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik wil een nieuwe PC in elkaar zetten en hierop Windows zetten. Ik kan via Surfspot een Windows 7 of 8 versie aanschaffen en wil Windows 8 erop zetten. Ik zit op de site van Surfspot te kijken en zie nu dat je maar een licentie krijgt voor 1 jaar. Klopt dit wel? En wat gebeurd er na dit jaar?
Normaal koop je toch een licentie voor de levensduur van de PC. Lijkt dan in één keer niet zo'n goede aanbieding meer. Ik heb al eens eerder (paar jaar geleden) een Surfspot Windows 7 licentie gekocht en toen was dit volgens mij niet, deze Windows 7 versie draait nog steeds prima.

[ Voor 18% gewijzigd door TVL op 07-04-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat zei Surfspot toen je deze vraag daar stelde?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Studentenlicenties zijn bij Surfspot tegenwoordig voor de duur van 1 jaar. Of het nu Office is of Windows.
Tegen het einde van het jaar krijg je waarschijnlijk een melding dat je moet verlengen / een nieuwe key in moet geven.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46
Windows 8.1 Pro kost je overigens als student via de Microsoft store momenteel maar 60E, daar krijg je dan ook nog een 20E store voucher bij -> http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.288573500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09

P_Tingen

omdat het KAN

Sc0rPi0N schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:05:
Studentenlicenties zijn bij Surfspot tegenwoordig voor de duur van 1 jaar. Of het nu Office is of Windows.
Tegen het einde van het jaar krijg je waarschijnlijk een melding dat je moet verlengen / een nieuwe key in moet geven.
De vraag is natuurlijk wat er ná dit jaar gebeurt. Krijg je dan vervelende meldingen van Windows dat je licentie is verlopen of draait alles gewoon door?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:20
Dat is inderdaad de vraag. In het verleden heb ik wel eens een licentie via Surfspot gekocht van Windows 7 voor een Laptop en die draait nog steeds. Ik heb echter weinig zin om elk jaar te gaan betalen voor een Windows Licentie, dan koop ik liever een versie. Ik heb ook maar eens een mailtje naar Surfspot gewaagd met de vraag hoe dit nu zit.

Een studentenversie via de website van Microsoft gaat niet omdat dit alleen voor Hoger en beroepsonderwijs is.

Edit: Heb een reactie van Surfspot dat het inderdaad om een jaar licentie gaat en dat je van Microsoft automatisch een melding krijgt. Vind het toch vreemd een jaarlicentie op een besturingssysteem.

[ Voor 18% gewijzigd door TVL op 10-04-2014 09:48 ]

Pagina: 1