[Security] Toegangscontrole / beveiliging huis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnieboon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 10:39
Beste Tweakers,

Mijn vriendin en ik zijn aan het kijken om een huis te kopen. Nu heb ik een grote hobby en dat is: muziek maken. Ik speel in verschillende bandjes en heb ook veel muzikale vrienden. Nu is bij de aanschaf van het huis één ding erg belangrijk voor mij, en dat is een (losstaande) garage waar ik een repetitieruimte van kan maken. Lekker oldschool.

Het idee is dat dit niet alleen een repetitieruimte voor mezelf gaat worden, maar dat andere bandjes hier ook gebruik van mogen gaan maken, aangezien er maar weinig (goede) repetitieruimtes in de buurt te vinden zijn. Even ervanuitgaande dat ik het verhuren van zo'n ruimte allemaal netjes volgens de regels van de gemeente/belasting/etc. ga doen, ben ik opzoek naar een systeem dat mij ervan verzekerd dat dit op een zo veilig mogelijke manier gaat. Ik wil in staat zijn meerdere druppels (sleutels) te kunnen toewijzen, en dit te koppelen aan een tijdschema / registratiesysteem zodat ik de controle heb over wie er wanneer in kan, en is geweest.

Wat heb ik al gedaan?
Ikzelf ben helemaal nieuw op het gebied van beveiling/toegangscontrole, dus ik ben heel simpel gaan Googlen. Ik kom diverse websites tegen waarop vanallerlei producten worden aangeboden. Deze lijken echter allemaal voor de grotere bedrijven te zijn bestemd, en er wordt ook nergens over een duidelijke prijs gesproken. Hier op Tweakers is er een oud topic over toegangscontrole, maar hierin wordt een heel andere vorm van het systeem gevraagd.

Is er hier iemand die een soortgelijke situatie heeft en dus meer over deze systemen weet? Mijn budget hierin gaat rond de €700,- zitten, maar waar nodig meer want het moet gewoon goed zijn.

Toevoeging: Ik ben niet zo van het zelf in elkaar knutselen met allerlei snoertjes, boardjes, weerstandjes etc. , dus een meer kant-en-klare oplossing heeft de voorkeur :+

[ Voor 4% gewijzigd door Sjnieboon op 07-04-2014 13:58 ]