Verwijderd
Een regular cd-drive kan ook lezen als ie hoogkant staat, dus waarom zou een brander dat niet kunnen?
Maar ik vind het dan toch nog altijd geen prettig idee, laat maar mooi liggen die hap...
Maar ik vind het dan toch nog altijd geen prettig idee, laat maar mooi liggen die hap...
Kijk even of de lade van je brander van die lipjes heeft die de CD moeten vasthouden als ie op z'n kant staat.
Als die aanwezig zijn kan je er vanuit gaan dat het dus kan.
(mijn brander heeft ze niet)
Als die aanwezig zijn kan je er vanuit gaan dat het dus kan.
(mijn brander heeft ze niet)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Alleen wel ff oppassen als je hem open doet
Juist
je cd ligt lijkt mij toch scheef, dus echt lekker kan het volgens mij niet zijn, enne scheef, klein hoekje dan, waardoor je toch minder goeie resultaten krijgt met branden....
onzin, als je die hoekjes hebt kan het, die cd ligt zoo strak tussen die klem dat die echt niet meer veschuift,en het laser huis is ook zo strak dat dat ook echt niet verschuift ten opzichte van het cd pak mechanisme, haal maar eens een ouwe rom speler los die ook lipjes heeft, zul je zien dat het allemaal perfect vast zit en het geen drol uit maakt of die nu plat op op zijn zijkantje staat!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
schreef lezen dat wist ik.
mijn plextor heeft ook van die lipjes, maar als een cd-rom drive verkeerd leest kan ie het gewoon over doen, en mijn teac brandertje niet
, maar ik zal het proberen en dan zal ik het hiero wel posten
.
mijn plextor heeft ook van die lipjes, maar als een cd-rom drive verkeerd leest kan ie het gewoon over doen, en mijn teac brandertje niet
Pagina: 1