Beste mensen,
Graag doe ik hierbij een verzoek naar de mensen die het leuk vinden om voor iemand anders een best buy guide op te zetten om hen daarmee te adviseren bij hun aankoop.
Budget: 800-1200 Euro
Ik wil uiteindelijk 3 monitoren naast elkaar kunnen aansluiten op het systeem, de monitoren zitten niet bij het budget bijgerekend. Ik heb op dit moment 1 breedbeeld monitor en die wil ik in het begin ook alleenstaand gebruiken op het systeem. Dus eventueel direct (met buiten budget kosten) of pas later uitbreiden met nog 2 monitoren.
1. Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Flight Simulator + Downloads (films en series) + Photoshop
2. Wat mag het systeem gaan kosten? 800-1200 Euro
3. Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Alleen hardware (muis, toetsenbord, speakers en 1 monitor)
4. Wat denk je allemaal nodig te hebben? Complete setup
5. Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Geen persoonlijke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Het formaat is niet het probleem, het geluidsniveau is ook niet heel relevant. Het liefst bespaar ik natuurlijk nog enkele euro's op lange termijn met het energie verbruik.
6. Ga je overklokken? Nee, is voor mij niet weggelegd.
ik hoop dat er een aantal mensen zijn die het leuk vinden om deze 'guide' voor me op te stellen. Hoe meer advies, hoe beter
Iemand advies voor videokaart en intern geheugen voor mijn doel?
voor suggesties, vragen of opmerkingen sta ik natuurlijk ook open!!
Graag doe ik hierbij een verzoek naar de mensen die het leuk vinden om voor iemand anders een best buy guide op te zetten om hen daarmee te adviseren bij hun aankoop.
Budget: 800-1200 Euro
Ik wil uiteindelijk 3 monitoren naast elkaar kunnen aansluiten op het systeem, de monitoren zitten niet bij het budget bijgerekend. Ik heb op dit moment 1 breedbeeld monitor en die wil ik in het begin ook alleenstaand gebruiken op het systeem. Dus eventueel direct (met buiten budget kosten) of pas later uitbreiden met nog 2 monitoren.
1. Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Flight Simulator + Downloads (films en series) + Photoshop
2. Wat mag het systeem gaan kosten? 800-1200 Euro
3. Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Alleen hardware (muis, toetsenbord, speakers en 1 monitor)
4. Wat denk je allemaal nodig te hebben? Complete setup
5. Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Geen persoonlijke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Het formaat is niet het probleem, het geluidsniveau is ook niet heel relevant. Het liefst bespaar ik natuurlijk nog enkele euro's op lange termijn met het energie verbruik.
6. Ga je overklokken? Nee, is voor mij niet weggelegd.
ik hoop dat er een aantal mensen zijn die het leuk vinden om deze 'guide' voor me op te stellen. Hoe meer advies, hoe beter
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,50 | € 192,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Samsung M3 Portable 1TB Zwart | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 118,99 | € 118,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 525,39 | |
Iemand advies voor videokaart en intern geheugen voor mijn doel?
voor suggesties, vragen of opmerkingen sta ik natuurlijk ook open!!
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 16:40 . Reden: Herlezen regels ]