Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:55
Hoi,

Een vriendin van me heeft een Desire 500, met daarin een 16GB SD kaartje. Dit werkte altijd gewoon prima. Echter, nu herkent hij de SD kaart niet meer. Gewoon opnieuw opstarten hielp niet, er in, er uit met de telefoon uit (en later ook met batterij er uit) hielp niet. Kaartje is nog wel gewoon leesbaar in de laptop.

Internet geeft eigenlijk geen antwoorden voor dit soort problemen.

Ik heb geen root toegang er op voor eventueel ander gepruts. Kan ik wel verkrijgen, maar liever niet.

Ideeën?
Ook "gewoon naar een shopje brengen/garantie claimen" is een antwoord :)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 04:53

Snake

Los Angeles, CA, USA

Data op kaartje backuppen, en het kaartje formatteren als NTFS (iets wat je telefoon zeker niet verstaat).

Dan terug in de telefoon, en kijken of hij vraagt om het te formatteren.

Doet ie dat niet: RIP kaartlezer.

Doet ie dat wel: success!, dan had je misschien corruptie

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:55
Dat is wel een goede test ja, gaan we morgen even proberen!

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annie_
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 01-06-2014
Is je actie mbt het formatteren gelukt? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Had het probleem bij mijn oude telefoon (HTC Desire) ook al maar dacht de SD-kaart kapot was. Heb dus bij mijn nieuwe telefoon (HTC Desire X) een nieuwe SD-kaart besteld maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Met de SD-kaart is niets mis maar de telefoon herkent hem niet. Ik zou het ook prima vinden om helemaal geen SD-kaart te gebruiken want ik heb genoeg telefoon geheugen maar op de een of andere manier lukt dat niet. Als ik foto's ontvang op whatsapp bijv kan ik deze niet openen en blijft hij aangeven 'Voer je SD-kaart in'.
Iemand een idee?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True