Toon posts:

DVD drive voor Asus F552C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vorige week heb ik bij de Media Markt de laptop Asus F552C aangeschaft.

Nu zit daar standaard geen dvd-rw drive in, maar nu zou ik er toch wel graag één in zetten.

Het is bekend dat er versies zijn van de ASUS F552C die wel een DVD drive hebben, alleen het probleem is echter dat het model bijna onvindbaar lijkt te zijn, en daarmee ook de DVD drive waar ik naar op zoek ben.

Mijn vraag is of iemand weet waar ik tóch een interne DVD drive kan kopen voor deze laptop (internationale internetwinkels zijn een serieuze optie).

Bedankt! _/-\o_

• ykp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024

ykp

Ebay

[ Voor 3% gewijzigd door ykp op 07-04-2014 15:16 . Reden: Advertentie bestaat niet meer ]

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2025
een usb dvd drive maybe?

gametag: estruqiarixs

Verwijderd

Ik heb laatst de drive uit mijn Asus N55 gehaald, geen idee of die geschikt is maar als je dat zelf uitzoekt mag je die zo overnemen. PM maar even als je interesse in hebt.

Verwijderd

Het is model DS-4E1S (blue ray combo)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik heb ASUS ook even gebeld en die hielpen me al wel een hele stap verder door me te vertellen dat de productcode op de doos en laptop (F552) incorrect is voor de Europese markt. Het echte typenummer is ASUS X550CL en staat dus gelijk aan de F552. Nu kan het zoeken op internet beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar deze opmerking is niet heel opbouwend. Als je de link bekijkt, zie je ook dat er welgeteld 0 directe resultaten zijn gevonden. :/

• ykp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024

ykp

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:15:
[...]

Sorry, maar deze opmerking is niet heel opbouwend. Als je de link bekijkt, zie je ook dat er welgeteld 0 directe resultaten zijn gevonden. :/
Toen ik de link plaatste was er wel degelijk een advertentie met een drive voor je laptop, maar blijkbaar is deze ondertussen verwijderd. Misschien heb je meer aan deze link

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_
ykp schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:22:
[...]

Toen ik de link plaatste was er wel degelijk een advertentie met een drive voor je laptop, maar blijkbaar is deze ondertussen verwijderd. Misschien heb je meer aan deze link

• nl0pat
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-01 21:59
Hi, ben benieuwd of dit projectje nog gelukt is? (zit met precies dezelfde vraag voor ditzelfde type laptop)
Pagina: 1