Beste redactie,
Super interessant, die stukken over mobiele netwerken. Veel geleerd, erg 'des tweakers'
. Ga vooral zo door!
Heb een vraag over de afsluitende tekst van het eerste artikel. Hierin staat:
Super interessant, die stukken over mobiele netwerken. Veel geleerd, erg 'des tweakers'
Heb een vraag over de afsluitende tekst van het eerste artikel. Hierin staat:
Op basis hiervan had ik verwacht dat jullie in het tweede artikel zouden ingaan op wat ik als consument kan doen om het bereik in mijn huis te verbeteren. Ik zie echter nu dat het vooral gaat om de technologie die de providers inzetten om het bereik te verbeteren (zoals 4G). Gaan jullie in het laatste artikel nog in op technologie/gadgets die ik als consument kan kopen om het bereik in huis te verbeteren? Lijkt me goed passen in het 'wij stellen technologie op de proef' mantra.In de volgende aflevering van deze serie gaat het over bereik en snelheid. Veel mensen hebben nog altijd thuis of in de buurt van hun huis weinig tot geen bereik, terwijl mobiel internet op stations en andere drukke plekken niet altijd even goed werkt. We bespreken nieuwe technologie en apparatuur om een beter bereik en meer capaciteit mogelijk te maken, maar gaat dat het verschil maken waarop veel mensen hopen?