Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoeken op posthistory verkeerde getallen

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als ik in iemand zijn profiel ga (bv: [Verwijderde gebruiker]) en klik op Forumreacties 6 (0,04 per dag), dan kom ik hier: http://gathering.tweakers...nd/poster/551268/topics/1

Wat ik zie:
Zoekresultaat: 3 topics gevonden
Vreemd want de lijst telt er maar één
Er zijn 6 reacties geplaatst
Ook raar want als ik in het enige topic zoek, dan vind ik maar 4 reacties.

Tellers lijken voor nieuwe members in ieder geval niet goed te beginnen met tellen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Reacties die gemoved/trashed zijn, staan ergens anders... Dat jij er 4 ziet, wil niet zeggen dat die andere 2 posts niet bestaan ;)

Ey!! Macarena \o/

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
I see, maar misschien die postcounters dan ook niet updaten aangezien het gros van de users die getrashde posts toch niet kunnen zien.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat dacht je van post in SG/HK/Abo/Crew/A61...

Die posts tellen ook mee natuurlijk... Dan zou je altijd je tellers on-the-fly moeten berekenen.. Niet iedereen heeft overal toegang....

Ey!! Macarena \o/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Het on-the-fly moeten berekenen van het totaal aantal topics & reacties op basis van wat de bezoeker kan zien is dusdanig 'duur' dat we dat niet gaan doen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat de totalen wel degelijk kloppen voor de genoemde gebruiker.

Voor de rest is dit dus geen bug maar 'by design'.

Intentionally left blank