Ik heb met de gebruiker Budgetguy een prijs overeen gekomen voor een gpu die ik te koop heb staan
Op 01 april 19:49 stelt Budgetguy de prijs van 175 voor.
Op 01 april 23:34 ben ik hiermee akkoord gegaan, waarna ik mijn bankgegevens achterliet.
Hierna bleef het stil, totdat:
Op 03 april 21:52 vraagt Budgetguy:
Op 04 april 14:13 ik geef aan dat deze nog beschikbaar zijn
hier hoor ik vervolgens weer 2 dagen niets van.
Op 06 april 18:09 geef ik aan "Ik ga er vanuit dat je niet meer geinteresseerd bent."
Op 06 april 19:22 komt de aap vervolgens uit de mouw: Budgetguy is met meerdere deals bezig, hij heeft een bod geplaatst op een andere kaart wat goedkoper zou kunnen uitpakken voor hem.
Ik vind dit geen nette manier van zaken doen en daarop heb ik een review geplaatst met 1 ster voor communicatie, zonder een rating voor beschrijving of aflevering te geven.
Er heeft geen transactieplaatsgevonden, (Dus Voldoet aan beschrijving/aflevering die budgetguy beschrijft zijn totaal niet van toepassing.)
De management summary:
razorhead Geregistreerd op 28 januari 2000
Budgetguy Geregistreerd op 9 februari 2013
Mijn gallery: gallery: razorhead
Zijn gallery: gallery: Budgetguy
Ik stel voor dat zowel mijn review van Budgetguy als zijn review over mij verwijderd worden
Op 01 april 19:49 stelt Budgetguy de prijs van 175 voor.
Op 01 april 23:34 ben ik hiermee akkoord gegaan, waarna ik mijn bankgegevens achterliet.
Hierna bleef het stil, totdat:
Op 03 april 21:52 vraagt Budgetguy:
Op 03 april 21:57 dm't budgetguy:Is de kaart nog beschikbaar. Had wat problemen met rabo vandaar de uitstel helaas (voor ons beiden).
Prima, uitstel kan gebeuren door diverse redenen, dacht ik zoIndien de kaart beschikbaar is kan ik het voor je overmaken. (nogmaals excuses voor de vertraging)
Op 04 april 14:13 ik geef aan dat deze nog beschikbaar zijn
hier hoor ik vervolgens weer 2 dagen niets van.
Op 06 april 18:09 geef ik aan "Ik ga er vanuit dat je niet meer geinteresseerd bent."
Op 06 april 19:22 komt de aap vervolgens uit de mouw: Budgetguy is met meerdere deals bezig, hij heeft een bod geplaatst op een andere kaart wat goedkoper zou kunnen uitpakken voor hem.
Ik vind dit geen nette manier van zaken doen en daarop heb ik een review geplaatst met 1 ster voor communicatie, zonder een rating voor beschrijving of aflevering te geven.
Er heeft geen transactieplaatsgevonden, (Dus Voldoet aan beschrijving/aflevering die budgetguy beschrijft zijn totaal niet van toepassing.)
De management summary:
- Budgetguy stelt prijs voor
- ik accepteer en stuur bankgegevens
- hoor vervolgens niets meer
- krijg een bericht dat hij problemen had met Rabobank en dat hij alsnog wil kopen als de kaart nog beschikbaar is
- ik geef aan dat er nog 2 kaarten beschikbaar zijn.
- Na geen reactie 2 dagen lager geef ik aan: Ik ga er vanuit dat je niet meer geinteresseerd bent
- 1 uur later krijg ik het verhaal dat hij nog bezig is met een andere kaart waarop hij een bod heeft geplaatst.
- Ik geef vervolgens aan dat ik dit geen nette manier van zaken doen is en laat een review achter met een 1 voor commicatie
- Budgetguy laat vervolgens uit wraak een slechte review ("Dit is nou precies wat tweakers verpest") achter met een beoordeling voor Beschrijving/communicatie/aflevering terwijl er helemaal geen transactie heeft plaatsgevonden.
razorhead Geregistreerd op 28 januari 2000
Budgetguy Geregistreerd op 9 februari 2013
Mijn gallery: gallery: razorhead
Zijn gallery: gallery: Budgetguy
Ik stel voor dat zowel mijn review van Budgetguy als zijn review over mij verwijderd worden