Beste,
Ik had eerder een computer waarmee ik op 2 schermen kon werken, ik ben echter overgegaan op een andere pc en die andere verkocht. Hier zijn de specs,
Het probleem met dit opzetje is alleen dat ik maar 1 scherm kan gebruiken, ik ben daarom dus opzoek naar een videocard. Deze videokaart gaat niet gebruikt worden voor gamen of iets anders zwaars alleen voor de schermen. Ik heb in dit lijstje hierboven ook gezet elke beeldschermen ik heb. Stroomverbruik is voor mij geen probleem.
Ik zit verder niet echt aan een budget gebonden, maar hoe goedkoper hoe beter
Mochten jullie een idee hebben met welke videokaart ik kan dual/tripple screen kan gaan dan zou ik dat graag weten
Met vriendelijke groet,
Marten Smook
Ik had eerder een computer waarmee ik op 2 schermen kon werken, ik ben echter overgegaan op een andere pc en die andere verkocht. Hier zijn de specs,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | MSI A78-G41 PC Mate | € 53,36 | € 53,36 |
| 2 | LG 22EN43VQ Zwart | € 107,90 | € 215,80 |
| 1 | Corsair Value Select CMV4GX3M1A1600C11 | € 32,70 | € 32,70 |
| 1 | Crucial CT25664BA160B | € 16,34 | € 16,34 |
| 1 | LC-Power Green Power LC6600GP2 V2.3 | € 47,60 | € 47,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 444,70 | |
Het probleem met dit opzetje is alleen dat ik maar 1 scherm kan gebruiken, ik ben daarom dus opzoek naar een videocard. Deze videokaart gaat niet gebruikt worden voor gamen of iets anders zwaars alleen voor de schermen. Ik heb in dit lijstje hierboven ook gezet elke beeldschermen ik heb. Stroomverbruik is voor mij geen probleem.
Ik zit verder niet echt aan een budget gebonden, maar hoe goedkoper hoe beter
Mochten jullie een idee hebben met welke videokaart ik kan dual/tripple screen kan gaan dan zou ik dat graag weten
Met vriendelijke groet,
Marten Smook