Mijn vrouw is gek van een groot scherm (minimaal 17 inch) en wit. Nu blijkt deze combinatie niet de meeste resultaten hier te geven. (slechts 1!)
Even via andere kanalen gezocht en nu op deze uit gekomen :Toshiba Satellite C75-A-14T laptop
Helaas deze alleen via Neckermann te bestellen en verder kan ik hem nergens vinden, evenmin reviews.
Wat denken jullie tweakers van de specs? Hij zal voornamelijk voor de huis-tuin en keukengebruik dienst doen. Filmpjes kijken, gemiste programma's en MP.En wat lichte fotobewerking. En hij zal het huis niet verlaten.
Specificaties:
- Ca. 43,9 cm (17,3" ) LED-TruBrite HD+ scherm met een resolutie van 1600 x 900 en 16:9 beeldweergave
- Intel Pentium 2020M processor met een kloksnelheid van 2,4 Ghz
- Het werkgeheugen van 6 Gb (4 Gb + 2 Gb) DDR3-1600 MHz maakt het mogelijk om ook met grote bestanden snel te werken
- Harde schijf van 750 Gb HDD SATA 5400 rpm voor voldoende opslagcapaciteit
- DVD-SuperMulti drive
- De laptop leest multimediakaarten dankzij een multikaartlezer
- De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de nVidia GeForce GT 710M grafische kaart met 1 Gb vast videogeheugen
- Ingebouwde HD-webcam met microfoon
- 1x HDMI-aansluiting om Full HD beelden te streamen naar een Full HD monitor of televisie
- SRS Premium HD-Sound, Stereo Sound luidsprekers
- Numeriek keypad
- Bluetooth 4.0 om data te streamen van en naar andere Bluetooth apparaten
- 10/100 Ethernet aansluiting voor een modem
- Aansluitingen: o.a. 1x USB3.0 poort, 2x USB2.0 poorten, 1x VGA-aansluiting maken het mogelijk om verschillende apparaten tegelijk aan te sluiten, 1x hoofdtelefoonaansluiting
- Realtek WiFi Wireless LAN 802.11 b/g/n voor draadloos netwerk
- Li-Ion 6-cell (werkt tot 3 uur en 45 minuten autonoom)
- Besturingssysteem Windows 8.1 - 64-bits
- Afm.: ca. 41,3 x 26,8 x 31,3 / 33,7 cm
- Kleur: wit Artikelnummer 071084
Processorfamilie Intel Pentium
Geheugen slots type 6 Gb DDR3
Opslagcapaciteit 750 Gb
Videogeheugencapaciteit Gedeeld
Ik hoor graag een reactie met eventueel mogelijkheden, al lijkt mij dat het er weinig kunnen zijn ivm het schaarse 17 inch witte laptop aanbod
Misschien een (veel) betere suggestie die op een ander kleurtje uitkomt is ook welkom
Even via andere kanalen gezocht en nu op deze uit gekomen :Toshiba Satellite C75-A-14T laptop
Helaas deze alleen via Neckermann te bestellen en verder kan ik hem nergens vinden, evenmin reviews.
Wat denken jullie tweakers van de specs? Hij zal voornamelijk voor de huis-tuin en keukengebruik dienst doen. Filmpjes kijken, gemiste programma's en MP.En wat lichte fotobewerking. En hij zal het huis niet verlaten.
Specificaties:
- Ca. 43,9 cm (17,3" ) LED-TruBrite HD+ scherm met een resolutie van 1600 x 900 en 16:9 beeldweergave
- Intel Pentium 2020M processor met een kloksnelheid van 2,4 Ghz
- Het werkgeheugen van 6 Gb (4 Gb + 2 Gb) DDR3-1600 MHz maakt het mogelijk om ook met grote bestanden snel te werken
- Harde schijf van 750 Gb HDD SATA 5400 rpm voor voldoende opslagcapaciteit
- DVD-SuperMulti drive
- De laptop leest multimediakaarten dankzij een multikaartlezer
- De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de nVidia GeForce GT 710M grafische kaart met 1 Gb vast videogeheugen
- Ingebouwde HD-webcam met microfoon
- 1x HDMI-aansluiting om Full HD beelden te streamen naar een Full HD monitor of televisie
- SRS Premium HD-Sound, Stereo Sound luidsprekers
- Numeriek keypad
- Bluetooth 4.0 om data te streamen van en naar andere Bluetooth apparaten
- 10/100 Ethernet aansluiting voor een modem
- Aansluitingen: o.a. 1x USB3.0 poort, 2x USB2.0 poorten, 1x VGA-aansluiting maken het mogelijk om verschillende apparaten tegelijk aan te sluiten, 1x hoofdtelefoonaansluiting
- Realtek WiFi Wireless LAN 802.11 b/g/n voor draadloos netwerk
- Li-Ion 6-cell (werkt tot 3 uur en 45 minuten autonoom)
- Besturingssysteem Windows 8.1 - 64-bits
- Afm.: ca. 41,3 x 26,8 x 31,3 / 33,7 cm
- Kleur: wit Artikelnummer 071084
Processorfamilie Intel Pentium
Geheugen slots type 6 Gb DDR3
Opslagcapaciteit 750 Gb
Videogeheugencapaciteit Gedeeld
Ik hoor graag een reactie met eventueel mogelijkheden, al lijkt mij dat het er weinig kunnen zijn ivm het schaarse 17 inch witte laptop aanbod