Toon posts:

Mic voor hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus, ik ben op zoek naar een mic voor mijn hoofdtelefoon (teufel aureol real)
Ik wil iets in de richting van de modmic, boompro en RHM-10. Alleen is geen hiervan verkrijgbaar in nederland of te bestellen via bankpas, alleen creditcards en paypal. Weet iemand een alternatief of een manier om dan toch met een bankpas te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PayPal koppelen aan je bankrekening en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:12:
PayPal koppelen aan je bankrekening en klaar.
Duurt het dan niet eeuwig voordat geld van je bank naar je paypal en dan weer van paypal naar de ontvanger is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Prepaid credit card: 3vcard.nl of ga naar sites als money2.nl om je paypal op te laden via ideal. Let op, aan beide zit wel een minimum verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

nee, paypal schiet het bedrag voor als je eenmaal geverifiëerd bent (duurt maar een paar dagen geloof ik) en schrijft het bedrag dan van je rekening af

wat jij beschrijft is het paypal als een prepaid card gebruiken, en dat kan wel even duren (een week, soms 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok :3 Bedankt iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

godofal schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:21:
nee, paypal schiet het bedrag voor als je eenmaal geverifiëerd bent (duurt maar een paar dagen geloof ik) en schrijft het bedrag dan van je rekening af.
Ja, maar het duurt altijd zo'n 2 a 3 transacties voordat je deze functie kunt gebruiken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Lawwie schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:06:
[...]

Ja, maar het duurt altijd zo'n 2 a 3 transacties voordat je deze functie kunt gebruiken volgens mij.
misschien dat het ondertussen is verandert, maar toen ik het een aantal jaar terug deed was het simpelweg verifiëren doordat ze een paar cent (1x €0.02 en 1x €0.01 of iets dergelijks) van 'm rekening afschreven en ik het aantal cent moest vermelden
daarna instant transacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

godofal schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:21:
[...]

misschien dat het ondertussen is verandert, maar toen ik het een aantal jaar terug deed was het simpelweg verifiëren doordat ze een paar cent (1x €0.02 en 1x €0.01 of iets dergelijks) van 'm rekening afschreven en ik het aantal cent moest vermelden
daarna instant transacties
Klopt, dat is om je bankrekening in eerste instantie te verifiëren, maar om gebruik te kunnen maken van de functie (directe overschrijving) moet je eerst 2 a 3 transacties goed uitvoeren en dan krijg je toegang tot deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh well, doe het dan wel gewoon via PayPal,
Welke van de 3 is denken jullie de beste keuze? Ik vind zelf de BoomPro heel interessant omdat het ook een kabel is en de kabel van mijn Aureol Real was defect bij aankoop, als ik de BoomPro neem hoef ik niet extra te wachten op een kabel.
Pagina: 1