Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Hallo

Mijn dochter heeft sinds een half jaar een Samsung TAB3 tablet, Sinds kort laad deze niet meer op. Laden gaat met een micro USB aansluiting. Bij aansluiten op de ladar wordt de tablet wel gevoed, maar de accu wordt niet geladen. Wanneer de tablet helemaal uit is (niet in slaapstand) laad de tablet wel maar extreem langzaam. Het schijnt een bekend probleem te zijn, maar de oplossing heb ik nergens kunnen vinden. Voor we aanspraak gaan maken op de garantie wil ik hier even polsen of iemand de gouden tip heeft.

Overigens, hoe heeft men ooit micro USB als standaard kunnen bombarderen voor telefoons en tablets. Het is zo'n fragile obetrouwbare connector, na enige tijd moet je friemelen om het apparaat te laten laden. Zowel de HTC1 van mijn vrouw als deze tablet hebben dit probleem. Ikzelf heb met een TAB3 met de breede connector geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noname4
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-06-2021
Ik heb hetzelfde probleem. Ben je er ooit achter gekomen hoe het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Na maanden friemelen, doet het mijn http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/ helemaal niets meer.
Ik ben er klaar mee met die connectoren en wil draadloos laden zoals met http://www.asus.com/nl/Ta..._Wireless_Charging_Stand/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 763083

volgens mij ligt het aan je lader, hoeveel ampaire zit erop? het MOET een minimum van 2 amp, dan gaat het laden. zou je even op de lader de info voor mij willen opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Origneel Samsung in mij geval die het altijd heeft gedaan. Op een gegeven moment is de aansluiting niet meer strak en betrouwbaar.

LinkedIn WoT Cash Converter