Binnenkort krijg ik van mijn werk een galaxy tab. Om er makkelijk mee te kunnen mailen, wil ik er ook een toetsenbord bij. Nu zie op ebay drie opties:
- enkel een bluetooth toetsenbord, welke je op de tablet klikt:

- een complete leren hoes, in zowel USB als bluetooth versie.

Nu heb ik twee vraagjes:
- de 1e versie lijkt me degelijker, maar ik vind het wel veel gedoe dat je hem steeds moet "ombouwen". Hebben mensen ervaringen met deze types?
- De 2e variant heeft USB en bluetooth versies. Voordeel van USB lijkt me dat je geen extra batterij nodig hebt, hij laad vanaf de tablet. Nadeel: echt strak ziet zo'n extra kabeltje er natuurlijk niet uit. Ik neig dus meer naar de BT versie. Maar hoe lang trekt de accu het van die toetsenbordjes?
- enkel een bluetooth toetsenbord, welke je op de tablet klikt:
- een complete leren hoes, in zowel USB als bluetooth versie.
Nu heb ik twee vraagjes:
- de 1e versie lijkt me degelijker, maar ik vind het wel veel gedoe dat je hem steeds moet "ombouwen". Hebben mensen ervaringen met deze types?
- De 2e variant heeft USB en bluetooth versies. Voordeel van USB lijkt me dat je geen extra batterij nodig hebt, hij laad vanaf de tablet. Nadeel: echt strak ziet zo'n extra kabeltje er natuurlijk niet uit. Ik neig dus meer naar de BT versie. Maar hoe lang trekt de accu het van die toetsenbordjes?