Toon posts:

Welke controller kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer een beetje spelletjes spelen van m'n jeugd (e.g. gamecube en n64 games). Ik gebruik hiervoor een emulator, maar een muis en toetsenbord speelt voor geen meter. Besloten dus om een controller te kopen, en twijfel nu over welke ik zal kopen..

http://www.bol.com/nl/p/t...wart-pc/1004004011470703/

http://www.bol.com/nl/p/t...troller/1004004012862385/

http://www.bol.com/nl/p/t...-ps3-pc/1004004011470693/

Iemand advies, of misschien andere suggesties? Heb niet zo'n groot budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49

nFo

Koop gewoon een N64 of Gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ja nFo, daar vraagt hij om.

@ TS, misschien kun je ook eens kijken naar een X360 controller voor windows? Heb zelf een tijd terug daar ook mee gespeeld, en dat beviel best goed. De kosten daarvan weet ik alleen niet, evenals waar te halen.

Anders zou mijn keuze (uit de 3 links die je geeft) op de thrustmaster controller vallen, ten eerste de naam (de 1e en 3e zijn van (don't) Trust (it)), en ten tweede lijkt hij behoorlijk op de PS4 controller, en die ligt echt fijn in de hand (in vergelijking tot de PS3 controller bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

nFo schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:47:
Koop gewoon een N64 of Gamecube.
Nadeel is dat de games soms een fortuin kosten :+ ;) Ja ik weet hoe erg het is ik ben ook net begonnen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Koop gewoon de 360 controller, let wel dat je de pc versie koopt, de consoleversie heeft een extra ontvanger nodig om op pc te werken.

Deze is 100% compatibel met zowat ieder controllervriendelijk spel dat de laatste 5 jaar op steam is uitgebracht, niets configuratie vereist, gewoon inpluggen en gebruiken. De guide button roept zelfs de steam overlay op in big picture mode :)

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 06-04-2014 17:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 17:31
inderdaad, die 360 controllers zijn top met de pc. Heb zelf zo'n wireless unit gehaald zodat ik ook met vrienden samen kan gamen af en toe (1 ontvanger ondersteund 4 controlers namelijk)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 07:41
Absoluut de 360 controller. Veel plezier van gehad de afgelopen vijf jaar op de PC. Ook met emulators. Het linkerpookje is bijna niks meer van over haha. Die voor de PC zit een snoer aan. Geen geklooi met batterijen en accu's dus. Een snoerloze is ook mogelijk maar dan heb je een ontvanger nodig zoals Boe2 zegt.

[ Voor 40% gewijzigd door Robolokotobo op 06-04-2014 19:34 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 08:04
Nog een stem voor de Xbox360 controller hier. Als je geen wireless controller hoeft, werkt een normale Xbox controller ook. Gekocht voor 35 Euro bij Saturn.

[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 06-04-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik zou zeggen om een Xbox controller te halen, de controller is gewoon super, (bijna) geen minpunten voor deze super controller. Alleen zijn ze niet zo goedkoop als de hierboven genoemde controllers.
Pagina: 1