Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens68
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-12-2023
hallo mensen,

ik heb thuis een asus M4N68T-M v2 mobo liggen en een amd phenom ii x6 1090t erop,
nu probeer ik hem op te starten maar na het win7 vlaggetje gaat het beeld op zwart en start hij opnieuw op,
ik heb hem al geprobeert met 1 stickje ram te laten opstarten maar zonder succes :( ,

iemand die weet waar het aan kan liggen?, zou ik misschien een BIOS update moeten doen?

ik hoor het wel,

Mvg Laurens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
Wat heb je precies gedaan? een hardwareupgrade zonder je opnieuw je windows te installeren? Dat gaat bijna altijd fout.
BIOS is denk ik het probleem niet, dan zou hij niet eens beginnen aan windows opstarten.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
Al geprobeerd in de veilige mode te starten. Dan kun je de logfiles bekijken.
Ga er vanuit dat Windows wel al geïnstalleerd is en niet meer start.

Anders je verhaal even aanpassen.

BIOS update is niet echt nodig als je moederbord alles goed herkend in de BIOS. KAn altijd maar of het nu heeft is een kwestie van lezen wat er veranderd is bij de bios update .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens68
@arbraxas bedankt voor je reactie! ik heb wel is vaker een hardware upgrade gedaan en toen ging het wel goed, maar ik zal is proberen met het opnieuw installeren van w7,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens68
@mikeoo nee heb ik nog niet geprobeert, nee ik heb idd windows nog niet opnieuw geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
laurens68 schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:49:
@mikeoo nee heb ik nog niet geprobeert, nee ik heb idd windows nog niet opnieuw geinstaleerd.
Bedoelde meer of het een bestaande windows versie betreft of een nieuw installatie.
Dus het gaat fout op een bestaande Windows installatie. Dan kan het dus goed een hardware/driver probleem zijn en zou hij in veilige mode wel moeten starten.
Pagina: 1