Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Yamaha NS (C)300 + Rel Quake: upgraden?

Pagina: 1
Acties:

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik ben momenteel in bezit van een recente marantz nr1402 slimline receiver in combinatie met oudere Yamaha NS300 vloerstaanders, een Yamaha NS C300 center speaker en een Rel Quake subwoofer. Surround speakers heb ik helaas niet aangesloten omdat ik geen mogelijkheid heb om kabels door de woonkamer te leggen.

Ik ben me nu aan het orienteren op een upgrade van de speakers met een budget van ongeveer 1500 euro. Van wat ik er over heb geleven staan Rel subs goed aangeschreven, dus concentreer ik me op vloerstaanders, een center speaker en rear speakers. De rear speakers zou ik willen aansluiten m.b.v. een draadloos systeem zoals: pricewatch: Teufel RearStation 4.

De set wordt het meeste gebruikt voor TV series en streamen van spotify.

Speakers die mijn aandacht hebben zijn:
- Boston acoustics: a360, a225c, a26
- Teufel: ultima 40 mk2 surround set
- Dali Zensor: Zensor 7, Zensor 1, Zensor Vokal

De vraag is echter of ik met het budget qua geluid er op vooruit zal gaan t.o.v. de Yamaha's (qua design alvast wel ;) ). Verder ben ik benieuwd zijn of er alternatieven zijn om surround speakers draadloos te verbinden en of er speakers zijn in dit budget die ik over het hoofd heb gezien?

Alvast bedankt voor jullie adviezen!

[ Voor 8% gewijzigd door Kasj op 06-04-2014 09:53 ]