Keuze mogenlijkheid als de kleur je niet uit maakt.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
In de pricewatch krijg je vaak veel hits omdat hetzelfde product in verschillende kleuren wordt verkocht. (vooral windows phones van Nokia doen het goed) Hierdoor komt elk product ongeveer 4 of 5 keer voor in zwart wit, lila en aubergine. Ik begrijp wel dat dit komt omdat elk product zijn eigen product code heeft, maar handig is het niet.
Misschien is er een mogelijkheid om naast alle selectie criteria 's een keuze te maken: "De kleur maakt me niet uit" en dat van elk product alleen de goedkoopste in de lijst voor komt. Als je dan toch wil weten hoe duur een specifieke kleur is en of die leverbaar is, dan kan je het vinkje altijd weer uit zeten..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat kan al: groepeer op product (rechtsbovenaan de listing). Overigens betekent dat vaak ook dat de verschillende geheugengroottes bij elkaar worden gezet.

Bovendien krijg je niet standaard de goedkoopste bovenaan, maar "de eerste volgens de huidige sortering", dus je krijgt alleen gegarandeerd de goedkoopste als je op prijs (oplopend) sorteert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
OK, maar snel ff potje haarkleur halen en mezelf blond kleuren. Thx, ik dacht al, daar moeten meer mensen over gevallen zijn...

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.