Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

V&A Bug Reset

Pagina: 1
Acties:

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 19:45
Als ik bij de vraag en aanbod de balkjes verzet om te verfijnen springen ze meteen terug naar hun eigen waarde, dit probleem is in chrome weet niet of het daar mee te maken heeft.
Is niet handig zoeken zo als ik niet uitfilter wat ik wil, een adblocker is actief maar staat uit voor tweakers.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan dit niet reproduceren. Probeer het eens in incognito modus (dus met alle extenties uitgeschakeld)? Als het dan wel goed werkt dan is het waarschijnlijk toch een extentie die dit veroorzaakt. Cache legen kan wellicht ook soelaas bieden.

Intentionally left blank

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 19:45
Oke ik heb het een en ander geprobeerd en aan en uit gezet in chrome en nu lijkt het weg te zijn.
Het bleek dat er een plugin genaamd extended protection zichzelf geïnstalleerd had en dit veroorzaakte, dit bleek ook meteen een virus/adware te zijn.
Nu kan ik ineens weer alles aanpassen en opzoeken, wijze les controleer om de zoveel tijd wat je computer installeert.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Duidelijk, thanks voor de feedback :)

Intentionally left blank