gezocht: vervangende fan voor mn Asus R9 280x

Pagina: 1
Acties:

• DarthGun
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-02-2023
Hallo

Ik heb 3x een Asus R9 280x voor een litecoin mining rig, en nu is een van de fans van een van de kaarten stuk gegaan. Weet iemand of ik ergens een vervangende fan kan kopen en/of heeft iemand toevallig een overleden 280x liggen waar ik de fan van af kan halen?

-Darthgun

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 19:02

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Geen garantie meer?

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-02 15:57

Thomg

Aww yiss

Het werkt vaak ook om gewoon de fan los te maken en een andere fan erop te zetten ( eg. casefan ), anders gewoon RMA lijkt me?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

Hoelang heeft het geduurd voordat de fan stuk ging ? Heb hier 5 van die kaarten vandaar....

als je nog een aankoopbon hebt zou het toch vrij simpel op te lossen moeten zijn ?

• DarthGun
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-02-2023
De fan draaide steeds zwaarder en zwaarder en stopte op een moment geheel met draaien en aangezien ik graag dingen zelf fix, heb ik geprobeerd de fan open te maken om evt. te gaan smeren. Helaas is de fan permanent overleden hierdoor :( Typisch gevalletje eigen schuld. Ik heb inderdaad wel case fans enzo liggen om erop te hobbyen maar geen een met 4-dradige aansluiting

-Darthgun

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 19:02

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Misschien een beetje laat maar ik heb hier n dooie 9800 gx2 liggen, misschien dat die er in past? Deze heeft een 4-pin aansluiting.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

@darth, claim gewoon je garantie. Daar doen ze niet moeilijk over

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1