Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Ik heb gewoon een geluidskaartje alleen gekocht voor deze speakersset, nogmaal, het werkt perfect via windows>geluid en dan testen.
Maar via andere media functioneert het niet.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 08:18 ]
Muziek is 2.0, geen 5.0 en al helemaal geen 5.1. Muziek luisteren doe je dus ook het best in stereo. Eventueel kan je 2x stereo modes aanzetten zodat voor en achter precies hetzelfde klinken. Houd er wel rekening mee dat de kwaliteit van je muziek dan achteruit gaat, want muziek is als 2.0 bedoeld.SonOfTorture schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:45:
ja oke maar ik wil natuurlijk dat alle 6 de boxjes het gaan doenIk zal het eens proberen @DBhuis, laat het jullie weten, bedankt!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
maar vervolgens weer door een liedje af te spelen, werken alleen de 2 front speakers en de basbox.
m
Ikzelf heb dan een Creative X-Fi kaart en daar in de software kun je het forceren.
Voorheen lukte het me alleen met een plugin voor winamp.
Dat zeg ik net: Muziek is 2.0, stereo dus, dus maar 2 speakers (links en rechts voor). Die test simuleert surround geluid en stuurt dus al je speakers (ook achter, en ja ook de 'bas' a.k.a subwoofer) aan. Het klopt dus dat je bij muziek alleen de voorste 2 speakers hoort want dat HOORT zo bij muziekSonOfTorture schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:50:
Oke oke prima, ik zal het toch willen proberen om het van voor en achter aan te zetten, ik heb het op 5.1 ingesteld nu, en bij het testen werken ze alle 6, zelfs de bas geeft een knal.
maar vervolgens weer door een liedje af te spelen, werken alleen de 2 front speakers en de basbox.
m
Ja oke dat begrijp ik inderdaad, maar het moet toch mogelijk zijn om mijn muziek af te kunnen spelen via al mijn boxjes?DennusB schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:53:
[...]
Dat zeg ik net: Muziek is 2.0, stereo dus, dus maar 2 speakers (links en rechts voor). Die test simuleert surround geluid en stuurt dus al je speakers (ook achter, en ja ook de 'bas' a.k.a subwoofer) aan. Het klopt dus dat je bij muziek alleen de voorste 2 speakers hoort want dat HOORT zo bij muziek
Jep, zoek in je driver, software van Sweex of de Windows geluids instellingen naar iets als 2x stereo of zoSonOfTorture schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:56:
[...]
Ja oke dat begrijp ik inderdaad, maar het moet toch mogelijk zijn om mijn muziek af te kunnen spelen via al mijn boxjes?
http://www.sweex.com/nl/a...vision/sound-cards/SC012/
EDIT :
Ik heb nu alles laten werken via mijn moederbord aansluiten, alleen weer niet via andere media spelers dat ze werken
[ Voor 41% gewijzigd door SoWTM op 07-04-2014 18:02 ]
[ Voor 98% gewijzigd door SoWTM op 07-04-2014 18:40 ]
En dan deze plugin erbij. http://www.hydrogenaudio....index.php?showtopic=29985
alleen nu met gamen werken alle boxjes nog niet. iemand?
Zucht...