Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinders239
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 13:15
Hallo,

Het probleem waar ik mee zit is dat de glasplaat van mijn netbook (S550CB-CJ088H) ernstig is gebroken. Het scherm zelf werkt nog en de druksensor van de touchscreen-functie lijkt eveneens nog te werken, al functioneert deze niet goed meer omdat de glasplaat niet langer goed contact maakt met de druksensor erachter, zo lijkt het.

Ik heb de laptop bij Replacedirect laten bekijken en daar werd me verteld dat de glasplaat niet apart vervangen kan worden, kennelijk omdat ASUS het onderdeel niet afzonderlijk vrijgeeft. Dit betekent dat de hele schermklep (hopelijk gebruik ik de juiste term) ofwel het monitordeel van mijn netbook vervangen zou moeten worden.

Ik heb met ASUS gebeld en zij zeggen heel dubbelzinnig het onderdeel te kunnen vervangen, maar niet te weten of het op voorraad is en hoeveel het zou kosten.

Weet iemand wat het onderdeelnummer van de monitor van deze netbook is, of waar ik dat kan vinden? Ik zou namelijk graag zelf even bekijken waar het nu precies om gaat en wat de mogelijke kosten zijn.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

CSL lijkt me een betere plek aangezien er daar genoeg "asus-mensen" zitten van andere topics die je hopelijk meer kunnen vertellen over je laptop en hoe je het beste met dit probleem om kan gaan. Ik heb gelezen dat er daar mensen zijn die het scherm van een (andere asus) laptop hebben vervangen. Even kijken of ik je topic daar een trapje naartoe kan laten geven!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!