Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:35
iemand enig idee waarom de miix2 10 nog steeds niet verkrijgbaar is? Ook de dell venue pro 10 en de hp omni10 zijn maar matig verkrijgbaar.

Dit lijken mij mooie tablets met de Atom Z3700 serie, full hd, 2GB geheugen, windows 8.1 en liefst 64gb+ schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:13
Miix2 10 en 11 versie zijn wel verkrijgbaar maar moeilijk en niet in NL. Het schijnt dat er problemen met name met de 10 serie zijn. En in Duitsland kan je bestellen met een qwertz keyboard.
Dell Venue pro 10 bestaat niet, er is een Venue 11 pro met een 10,8" scherm en kan je gewoon bij Dell bestellen. Overigens heeft de venue 11 ook te kampen met kuren, alleen lijkt dat ook samen te hangen met de gekozen versie: atom, i3, i5 etc.
En Omni versie vind ik niet in het rijtje passen want is geen hybride/convertible tablet.

We zullen gewoon geduld moeten hebben. Ik ben wel benieuwd naar de asus t200 als deze tenminste echt gaat komen. Of misschien de Lenovo Miix 3 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09 13:26
Bij de Saturn in Amersfoort hadden ze 3 Miix 2 10 machines, maar inmiddels kunnen die al weg zijn aangezien dat 3 weken geleden was. Bij de Scheer en Foppen in Nijkerk heb ik gevraagd of ze hem konden bestellen voor me, en dat kan. Heb ik gedaan ook. Het duurt alleen nog een week voordat ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:13
Barts14 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:43:
Bij de Saturn in Amersfoort hadden ze 3 Miix 2 10 machines, maar inmiddels kunnen die al weg zijn aangezien dat 3 weken geleden was. Bij de Scheer en Foppen in Nijkerk heb ik gevraagd of ze hem konden bestellen voor me, en dat kan. Heb ik gedaan ook. Het duurt alleen nog een week voordat ze hem hebben.
Ben ik benieuwd wat hier je ervaringen mee zijn:http://forums.lenovo.com/t5/Idea-Windows-based-Tablets-and/Re-Miix-2-Touchscreen-failure/m-p/1441509/highlight/true#M18254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Ik heb nu de miix 2 10. Hij bevalt mij erg goed.

Ik moest wel even flink tweaken om de helderheid van het scherm hoger te krijgen. Blijkbaar hadden ze deze zo laag gezet om de 10 uur te kunnen halen. Vooralsnog ben ik tevreden met de accuduur als ik zelf de helderheid hoger heb staan.

Het keyboard dock tikt ook prima.

Als ik dan toch even mag klagen, de bouwkwaliteit valt wat tegen. Een hoop plastic en de USB poorten zijn te krap. Je ziet het plastic verbuigen als je gebruik maakt van de USB poort. Wat dat betreft is een de nieuwe thinkpad 10 of de elitepad 1000 beter. Maar daar betaal je dan weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

pluisman schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:14:
Ik heb nu de miix 2 10. Hij bevalt mij erg goed.

Ik moest wel even flink tweaken om de helderheid van het scherm hoger te krijgen. Blijkbaar hadden ze deze zo laag gezet om de 10 uur te kunnen halen. Vooralsnog ben ik tevreden met de accuduur als ik zelf de helderheid hoger heb staan.

Het keyboard dock tikt ook prima.

Als ik dan toch even mag klagen, de bouwkwaliteit valt wat tegen. Een hoop plastic en de USB poorten zijn te krap. Je ziet het plastic verbuigen als je gebruik maakt van de USB poort. Wat dat betreft is een de nieuwe thinkpad 10 of de elitepad 1000 beter. Maar daar betaal je dan weer voor.
Oh ik dacht dat ze hem in Duitsland hadden en wilde hem zien maar niets bij de MM en saturn daar.
Maar de bouwkwaliteit valt tegen? Dat is jammer want ik wilde er ook zo een kopen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
De bouwkwaliteit valt tegen als je het afzet tegen een iPad. Misschien dat ik er gewoon aan moet wennen niet een stuk aluminium in mijn handen te hebben.

Tablet zelf is wel erg goed. Het full HD scherm valt niks op aan te merken. Kleuren worden goed weergegeven en met de helderheid op een prettige stand is het allemaal een stuk leesbaarder.

Wat echt fantastisch is aan de tablet zijn de USB porten op het dock. Dat maakt het allemaal heel erg prettig met USB sticks, externe harddisk en zelf je Xbox 360 controller.

Nog een mooi iets, de extra port voor de oplader. Je kan hem via de mini USB opladen, maar de extra oplader met aparte port is wel fijn. Laden gaat sneller en je USB port blijft vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Als iemand een topic met een fatsoenlijke topicstart wil maken voor deze tablet, dan kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

1 van de grote pro's van zowel de 8&10" is dat ze beide 2.5" harddrives kunnen poweren zonder extra voeding en met een simpele OTG kabel. Ook werken Y cables zonder problemen je kunt dus laden en een tegelijkertijd usb poort gebruiken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1