Heeft iemand ervaring met A8-6600K? Is deze APU zonder extra videokaart genoeg voor spelen zoals Dota 2, Torchlight 2, The Mighty Quest For Epic Loot? res 1680x1050, medium/high setting zonder AA, 55/60+fps
Ik zou eerder kijken naar een processor als deze, presteert meer, kijk maar eens naar de vele benchmarks op het internet
pricewatch: Intel Core i3 4130 Boxed
kazuyakevin schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:00:
Ik zou eerder kijken naar een processor als deze, presteert meer, kijk maar eens naar de vele benchmarks op het internet
Laat die benchmarks eens zien? Dit is dus absoluut niet waar...kazuyakevin schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:00:
Signature
Ik deel de uitdrukking van Thomg, sinds wanneer hebben Intels goede ingebakken videokaarten namelijk? Voor een goedkoop-gameding-met-een-APU zou ik zelf nieteens naar Intel kijken, die igp's stellen niks voor, en laat voor gamen een GPU nou tamelijk belangrijk zijn.
People as things, that’s where it starts.
Nee, gewoon nee.kazuyakevin schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:00:
Pagina: 1