Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:22
Ik heb sinds november ongeveer een game-pc, vanaf dag 1 had ik al slecht internet (Wi-Fi).

Ik heb van de 5 streepjes vaak zo'n 2-3 streepjes.
Nou vind ik dit best raar want mijn laptop had hier nooit last van.

Mijn pc heeft een Wi-Fi kaart: TP-Link 300Mbps PCI Express adapter Model No. TL-WN881ND.
Er zaten standaard van die korte antennes bij, dus ik dacht misschien komt het daardoor, toen heb ik ze vervangen met langere 2.4 GHz antennes, alleen geen verbetering.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen, want ik word al gelijk van BF4 afgegooid met deze verbinding, en heb in COD:Ghosts, Grid 2 en alles super veel lag.

Dus hebben julie misschien enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:59
Game-pc's en WiFi gaan nu eenmaal niet lekker samen. Staat je PC op een ongunstige plek toevallig?

Het allerbeste zou toch wel zijn om er een kabel heen te trekken, of anders over te stappen naar een betere draadloze adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:22
Hij staat niet helemaal op zolder ofzo, hij staat 1 verdieping hoger dan de router, en ik gok zo'n 8-10 m ervandaan.

Ja, ik zou het liefst ook een kabel willen, maar jammergenoeg woon ik nog bij m'n moeder in huis, en zij is tegen kabeltjes, in welke vorm dan ook.

Wat voor eentje zou jij dan aan kunnen raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Voor de duidelijkheid, als je je laptop op dezelfde plek zet heb je geen last van lag e.d.?

Erg is enorm veel geschreven over slecht bereik en wifi.
Heb je je al goed ingelezen?

Om je op weg te helpen met zoekwoord:
- wifi channel
- 5GHz
- wifi repeater (<- niet doen, maar wellicht handig om het eea over te lezen)
- powerline (als het een nieuw huis is)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

(jarig!)
Download eens inssider en kijk op welk channel je wifi zit. Wellicht zit je met 6 buren op hetzelfde kanaal. Een ander vrij kanaal kiezen doet soms wonderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.