Toon posts:

Waar Motorola Moto G snel laten repareren

Pagina: 1
Acties:
  • 2.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een paar weken geleden mijn Motorola Moto-G laten vallen en toen is het scherm nogal hevig gebarsten waardoor typen haast onmogelijk is (niet omdat de touch kapot is maar omdat je de letters niet kan zien) en nou ben ik bij verschillende reparatie winkels in Utrecht langs geweest en die zeiden allemaal dat ze geen scherm voor mijn telefoon konden bestellen. Toen naar bol.com gemaild (daar heb ik de telefoon gekocht) en daar werd gezegt dat ze hem waarschijnlijk konden maken maar dat dat dan wel 4 weken zou duren. Is er een snellere optie om mijn telefoon te repareren?

Groeten van Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:33
Ik zou überhaupt goed nadenken of je dit wil, de kosten voor zo'n scherm wegen vaak niet op tegen de lage prijs van de moto g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 17:01
Als de reperatie niet meer dan 100 euro kost en de telefoon verder in goede staat is kun je dat overwegen.

Als het daarboven komt zou ik hem verkopen en een nieuwe Moto G gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 09:20

Flappiewappie

Hier nog meer

Gezien de prijzen van de Moto G schermen op ebay (richting 100 dollar; http://www.ebay.com/sch/i...cement&_sacat=0&_from=R40) lijkt het me niet de moeite om deze te vervangen.

Vermoedelijk gaat bol.com hem ook gewoon omwisselen ipv repareren, kosten daarvan zijn meestel iets lager dan een nieuwe. Als je het echt op de korte termijn voor elkaar wil hebben is een geheel nieuwe kopen en deze voor 50 euro op marktplaats zetten de beste optie.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties,

@Flappiewappie is het de moeite waard om hem nog op marktplaats te zetten aangezien de telefoon echt erg beschadigd is of zijn er dan nog onderdelen die van de telefoon gebruikt kunnen worden ?

[EDIT] wat ik er misschien nog bij moet zeggen is dat toen ik de telefoon liet vallen hij 6 dagen oud was, is het dan een ander verhaal of kan ik dan alsnog beter gewoon een nieuwe kopen

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:41:
Bedankt voor alle reacties,

@Flappiewappie is het de moeite waard om hem nog op marktplaats te zetten aangezien de telefoon echt erg beschadigd is of zijn er dan nog onderdelen die van de telefoon gebruikt kunnen worden ?

[EDIT] wat ik er misschien nog bij moet zeggen is dat toen ik de telefoon liet vallen hij 6 dagen oud was, is het dan een ander verhaal of kan ik dan alsnog beter gewoon een nieuwe kopen
De volgende keer een verzekering afsluiten op je telefoon? Wellicht dekt je inboedel dit wel?
Garantie is in ieder geval niet van toepassing.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is bedoeld voor tech. Winkels en reparaties horen daar dus niet bij. Ik vermoed dat je topic in SF hoort, dus ik tik em door. Ik maak ook je topictitel wat informatiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit hoort ook niet in het Shopping Forum, het is een beslissing die je zelf zult moeten nemen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.