Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:14
Wegens een aankomende verjaardag van mijn neefje, ben ik op zoek naar een goedkope tablet die voldoet aan de volgende eisen:
  • €100,- max
  • 7 inch, mag iets groter als het gewicht maar te doen blijft voor een kind
  • internet, YouTube, games ( real racing)
Ik zelf heb de Cherry M743 of de Cherry M7805 op het oog.

Volgens de fabrikant hebben beide:
quad core cortex A9 CPU @ 1,2 GHz
1 GB ddr3 ram

Alleen heeft de m743 een iets betere display. Welke van de 2 zouden jullie aanschaffen? Of hebben jullie misschien betere tablets op voor max €100,-

You and I have memories longer than the road ahead

Verwijderd

Moet het nieuw zijn? Zo niet lijkt de eerste generatie Nexus 7 me een goede optie. Anders zou ik in China gaan kijken en geen cherry aanschaffen, maar zo denk ik erover.

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:10:
Moet het nieuw zijn? Zo niet lijkt de eerste generatie Nexus 7 me een goede optie. Anders zou ik in China gaan kijken en geen cherry aanschaffen, maar zo denk ik erover.
Het hoeft niet nieuw te zijn, ik zal eens kijken naar een nexus 7.

Heb trouwens ook een aanbieding gezien bij de Bart Smit, een polaroid 9 inch tablet

You and I have memories longer than the road ahead

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Polaroid of Cherry tablets moet je helemaal links laten liggen allemaal troep.

Een 2de hands Nexus of een nieuwe Yarvik is een betere keus.

Verwijderd

De Yarvik modellen zijn over het algemeen niet veel beter, sommige cherry's zijn zelfs rebrands van Yarvik's. Ik zou zeggen een 2dehands nexus 7 of ga in China kijken voor een leuk model (zie het onbekende tablet uit China (of iets dergelijks) in het Android tablet gedeelte van het forum)

• Rubey
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-01-2023

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Voor tablets heb ik over het algemeen de mening dat goedkoop duurkoop is.
Pagina: 1