Email adres verkeerd, password kwijt |:(

Pagina: 1
Acties:

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 14:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde net iets posten maar tweakers.net gaf aan dat het w8woord fout was. Ik dus de passmailer gebruiken. Maar het mailadres waarnaar het toe is gestuurd bestaat dus helemaal niet meer (Zelfs het domein bestaat niet meer |:( )

Moet ik nou echt een volledig nieuw account aanmaken, of kan iemand mijn emailadres veranderen zodat het w8woord nou wel goed wordt verzonden!

Please HELP.

Even voor de duidelijkheid, het gaat dus om tweakers.net en niet om GoT!

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07
Moet je ff contact op nemen met admin oid :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zaterdag 09 juni 2001 14:24 schreef dennisdotcom het volgende:
Moet je ff contact op nemen met admin oid :)
Dat doet hij nu toch :?

WHiZZi: geef dan even wat meer gegevens over je account (nick, huidige mailadres en wat het nieuwe moet worden)

Professioneel Hyves-weigeraar

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Nick: WHiZZi
Email adres in de database = whizzi@v2os.cx

Maar dat bestaat dus niet
Het nieuwe moet worden: whizzi@home.nl

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

zou nu gefixed moeten zijn :)

alhoewel: als de passmailer gek doet (waar het wel op lijkt, want ik krijg m'n eigen pass ook niet toegestuurd (ik moest ff als jou inloggen ennuh... nouja, je kent het probleem :+ )

als je geen pass krijgt moet je maar even een nieuw (tijdelijk) password mailen naar wouter@tweakers.net

Professioneel Hyves-weigeraar

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
k.. tnx :)

Pagina: 1