HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Dat doet hij nu tochOp zaterdag 09 juni 2001 14:24 schreef dennisdotcom het volgende:
Moet je ff contact op nemen met admin oid
WHiZZi: geef dan even wat meer gegevens over je account (nick, huidige mailadres en wat het nieuwe moet worden)
Professioneel Hyves-weigeraar
Nick: WHiZZi
Email adres in de database = whizzi@v2os.cx
Maar dat bestaat dus niet
Het nieuwe moet worden: whizzi@home.nl
Email adres in de database = whizzi@v2os.cx
Maar dat bestaat dus niet
Het nieuwe moet worden: whizzi@home.nl
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
zou nu gefixed moeten zijn 
alhoewel: als de passmailer gek doet (waar het wel op lijkt, want ik krijg m'n eigen pass ook niet toegestuurd (ik moest ff als jou inloggen ennuh... nouja, je kent het probleem
)
als je geen pass krijgt moet je maar even een nieuw (tijdelijk) password mailen naar wouter@tweakers.net
alhoewel: als de passmailer gek doet (waar het wel op lijkt, want ik krijg m'n eigen pass ook niet toegestuurd (ik moest ff als jou inloggen ennuh... nouja, je kent het probleem
als je geen pass krijgt moet je maar even een nieuw (tijdelijk) password mailen naar wouter@tweakers.net
Professioneel Hyves-weigeraar
k.. tnx
Pagina: 1