Hoi,
Even een misschien simpele vraag, maar ik zet niet iedere dag een nieuw systeem in elkaar. Ik heb de volgende componenten:
En ik wil nu de backplate van de koeler op het moederbord monteren.
Ik heb de plastic beugeltjes en de metalen zwarte backplate die op het moederbord zaten (voor de stock cooler) eraf geschroefd. En volgens de handleiding moet ik nu de vier zwarte stickers (soort isolatiestickers) op de 4 bevestigingsgaten plakken. Echter die gaten zijn bijna even groot als de stickers.
Ik heb al gezocht naar informatie, maar het lijkt erop dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt.
Doe ik iets verkeerd of hoort dit gewoon zo?
Even een misschien simpele vraag, maar ik zet niet iedere dag een nieuw systeem in elkaar. Ik heb de volgende componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 115,40 | € 115,40 |
| 1 | ASRock FM2A88M-HD+ | € 44,10 | € 44,10 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,50 | € 81,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 66,57 | € 66,57 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 455,47 | |
En ik wil nu de backplate van de koeler op het moederbord monteren.
Ik heb de plastic beugeltjes en de metalen zwarte backplate die op het moederbord zaten (voor de stock cooler) eraf geschroefd. En volgens de handleiding moet ik nu de vier zwarte stickers (soort isolatiestickers) op de 4 bevestigingsgaten plakken. Echter die gaten zijn bijna even groot als de stickers.
Ik heb al gezocht naar informatie, maar het lijkt erop dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt.
Doe ik iets verkeerd of hoort dit gewoon zo?