Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
PSN: gupkillzone
Windows mobile kan niet fatsoenlijk exporteren, dat kan alleen via Outlook danwel het oude hotmail. Iig met een MS account. Android gaat er ook niet helemaal lekker mee om, en Blackberry is al helemaal een drama om contacten te importeren of exporteren. IPhone heb ik zelf weinig ervaring mee, maar als iemand idd een simcardreader met fatsoenlijke software voor weinig weet hou ik me ook aanbevolen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Vind je? Ik vind het online synchroniseren van contacten via Hotmail/gmail op Windows phone 8 toch echt een verademing t.o.v. die simkaarten van vroeger.The Eagle schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:29:
Kan wezen, maar via een SIM is toch verreweg het makkelijkste.
....
Is het niet een idee om gelijk over te stappen op een smartphone? Misschien zelfs een Dual sim variant (zoals bijv de net aangekondigde Lumia 630(?)) en dan van daaruit gewoon de contacten te managen via (meerdere) email accounts?
Vind het ronduit belachelijk dat ik voor een willekeurige telefoon alleen omdat er een bepaald besturingssysteem op staan, ik ook meteen een account bij die leverancier moet hebben omdat het anders niet werkt.
Bovendien: ik heb meer dan 1 hotmail en meer dan 1 gmail. En das alleen het prive deel, ik heb ook nog zakelijk spul. En die hou ik graag gescheiden
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
http://www.google.com/m/s...%74+%6D%61%6E%61%67%65%72
en kwa hardware ook wel eigenlijk: http://www.google.com/sea...serp..0.1.259.LIZFX3Sa8wE
als je door deze zoek resultaten bladert zit er dan iets tussen wat aan je eisen voldoet?
edit: wel even overheen gelezen dat het op een oude mac moet draaien..
[ Voor 6% gewijzigd door analogworm op 06-04-2014 13:09 ]
*** mogelijk gevonden ***
Message2net phone van Nova Media. Helaas zijn de download links die ik gevonden heb allemaal niet meer werkzaam. Het bedrijf bestaat nog wel, dus ik ga ze mailen. Tips blijven welkom.
[ Voor 40% gewijzigd door Milmoor op 06-04-2014 16:20 ]