[Caiway] Glasvezel in Doorn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:13

lier

MikroTik nerd

Topicstarter
Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen met de (nog te leveren) diensten van Caiway over glasvezel in Doorn.

De informatie:

De meeste informatie is te vinden op het blog over de Glasvezelweken waarop informatie gepost wordt over de voortgang. Zo is te lezen dat de eerste stappen (door de schouders die langs alle huizen gaan om vast te stellen waar de aansluiting geplaatst gaat worden) in augustus 2013 gestart zijn.

Hak is de partij die met een heleboel Poolse mensen (bijzonder beschaafd en vriendelijk!) de glasvezels in de grond heeft gelegd en ook de aansluiting binnen hebben geplaatst.

Formeel gaan de diensten in de lente 2014 beschikbaar komen, via Twitter is gesproken over mei. Helaas is nergens een echte planning te vinden en het is ook niet duidelijk waar nu het wachten op is.

Ben benieuwd of er meer Doornse Tweakers zijn!

:)

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Zo topic 12 van Caiway glasvezel.
Tijd voor een algemene lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 21:41
jeroen028 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:55:
Zo topic 12 van Caiway glasvezel.
Tijd voor een algemene lijkt me.
Zijn ze al over aan het discussiëren onder de mods... maar duurt aardig lang |:(

In ieder geval welkom! Hopelijk zullen de diensten snel beschikbaar komen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Neyluzz op 05-04-2014 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Caiway zit wel lekker verspreid door het land met allemaal caiway eilandjes. Paar plaatsen in twente, ZH, Brabant en biblebelt :+

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:28
Er is ook telkens een apart topic voor ieder gebied waar reggefiber glasvezel aanlegt, wat mij betreft dus ook voor ieder gebied van cif/caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen ook een topic maken per wijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

Topicstarter
Denk dat als je je er aan stoort het beste een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif TR (topic report) kan maken, dan is het aan de mods om al dan niet iets te doen.

Inmiddels heb ik de spullen kunnen bestellen op de site van Caiway. Ergens juni tenzij eerder mogelijk wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ederveen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 11:00
Dag Emiel, is jou al meer bekend ten aanzien van de oplevering van het glasvezel netwerk in Doorn? In mijn orderbevestiging (G200) staat alleen 'medio juli'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

Topicstarter
Toevallig vandaag gebeld voor een aanpassing van het pakket (200 ipv 150), het pakket zou over 2~3 weken geleverd gaan worden. Ben benieuwd...

Jij ook uit Doorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu juli. Is de boel al werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ederveen
Zaterdag de Glasmodem ontvangen, helaas is de verbinding nog niet geactiveerd. Volgens begeleidend schrijven zou dit 5 werkdagen duren. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ederveen
Zojuist bevestiging via @caiway dat m'n aansluiting uiterlijk vrijdag 1/8 actief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

Topicstarter
Mijn verbinding is sinds gisteren (21-08) geactiveerd. Internet werkt super, de rest ga ik nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook in Doorn woonachtig en maak gebruik van Caiway diensten (internet/tv/telefonie)
Overweeg de overstap naar glasvezel.
Heeft een van jullie al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Dag dorpsgenoten :)

Hoe zijn de ervaringen zover met Caiway glasvezel? Ik denk erover om ook maar eens over te stappen, maar weet niet precies of ik nu vast zit aan Caiway of dat er inmiddels ook andere aanbieders (zouden moeten) zijn op het aangelegde netwerk. Ik weet dat nederlandkiest het voor elkaar heeft gekregen om Fiber ook op het netwerk te krijgen. Iemand inmiddels ervaringen met die aanbieder in Doorn?

http://www.nederlandkiestzelf.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:28
Op het cif netwerk kun je nu kiezen voor de volgende consumentenproviders: Caiway, FiberNL en Solcon

Zoek voor ervaringen over FiberNL op het cif-netwerk, eens in het topic van Cogas/CIF glasvezel in Twente, waar al langer Fiber beschikbaar is.
Pagina: 1