Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag voor rond de 130 euro een headset kopen.
Weet iemand een goed merk/model?

Mvg. Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
ik heb zelf De logitech g35 (pricewatch: Logitech G35 gaming headset) , die past precies in je budget, maar je kunt beter een goede hoofdtelefoon kopen en dan een losse goedkopere mic, of je kunt een gamecom 780 (pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1) kopen, deze is 60-70 euro dacht ik en heeft goede kwaliteit geluid (Virtueel 7.1) en de mic is ook aardig voor een gamemic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shah
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-12-2020
Hallo,

Ikzelf gebruikt de Turtle Beach Ear Force X12. Kost €50 en ik heb hele goede ervaringen met het geluid. De microfoon heb ik echter nog niet getest, omdat ik die niet veel gebruik.
Oorspronkelijk heb ik hem gekocht voor de 360, dus op de PC lijkt de kabel een beetje lang, maar dat deert niet. Overigens heeft het een kastje hangen aan een van de kabels waar drie wieletjes inzitten. Hiermee kan je het geluid van de PC/TV, de microfoon en de bass boost aanpassen. Als laatste nog een knopje om je microfoon uit te zetten.

Mvg,
Shah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je écht een headset nodig? Ik doe het zelf met een desktop microfoon (Blue Snowball) en goeie oortjes. Vooral spraak is enorm veel beter, bij headsets valt vaak de microfoon erg tegen. Ook is het geluid met oortjes vaak beter dan van een headset.

Een goeie headset kan ik je dus niet echt aanraden, maar al wel iets wat je zeker niét moet kopen: de Logitech G430. Met USB valt de microfoon vaak uit, en zonder de USB is de microfoon veel te stil. Het is een bekend probleem maar Logitech doet niets ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Mavamaarten schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:45:
Heb je écht een headset nodig? Ik doe het zelf met een desktop microfoon (Blue Snowball) en goeie oortjes. Vooral spraak is enorm veel beter, bij headsets valt vaak de microfoon erg tegen. Ook is het geluid met oortjes vaak beter dan van een headset.

Een goeie headset kan ik je dus niet echt aanraden, maar al wel iets wat je zeker niét moet kopen: de Logitech G430. Met USB valt de microfoon vaak uit, en zonder de USB is de microfoon veel te stil. Het is een bekend probleem maar Logitech doet niets ;)
Haha, grappig dat je het zegt, dat probleem heb ik dus ervaren. Direct ge RMA'd doe zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:22

FeaR

In GoT we trust

Zelfs voor een topic binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies is dit een extreem karige TS en voldoet niet aan de verwachtingen die we binnen GoT hebben betreffende eigen inzet en vooronderzoek.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.